X
 اصلاح شبکه آب شرب در سه منطقه حساس شهرستان شوشتر
با هدف جلوگیری از هدر رفت آب؛

  اصلاح شبکه آب شرب در سه منطقه حساس شهرستان شوشتر

مدیر اداره آب و فاضلاب شوشتر گفت: اصلاح شبکه آب شرب در سه منطقه حساس شهرستان شوشتر با هدف جلوگیری از هدر رفت آب انجام شد.
ﺳﻪشنبه، 28 بهمن 1399 | Article Rating




به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، رستم عبدالله بود با اشاره به این خبر اظهار داشت : پس از اجرای شبکه در سالهای گذشته و بدلیل فرسوده شدن و نامرغوب بودن اتصالات بکار رفته ، متاسفانه شاهد شکستگی های متعدد در طول شبانه روز در شهرستان شوشتر می باشیم .

وی افزود : پس از کارشناسی دقیق سه منطقه که مدام دچار شکسگتی شبکه آبرسانی و هدر رفت آب در مناطق بودیم ، پس از اعزام کارشناس بهره برداری به مناطق مشخص شد شبکه آبرسانی استاندارد بکار نرفته و باعث هدر رفت آب و ورود خسارات به منازل و بالا رفتن پرت آب شده است .

مدیر اداره آبفا شوشتر. بیان کرد: در منطقه جاده صاحب الزمان اصلاح شبکه ای به طول 120 متر انجام شد، درخیابان مسجد جامع کوچه فرعی ، اصلاح شبکه ای بطول 100 متر و اصلاح شبکه جنب پل شهرک اندیشه بطول 80 متر با لوله 300 م م آهنی و استاندارد سازی انشعابات خانگی وتجاری اجرا شده است.

عبدالله پور تصریح کرد: بخاطر حساسیت و ازدهام مردم در این مناطق ، این اقدامات در برنامه کاری واحد بهره برداری قرار گرفت و در کمتر از دو هفته بطول کامل اقدامات لازم انجام و مشکل ساکنین دراین مناطق برطرف شد.
تصاویر
  •  اصلاح شبکه آب شرب در سه منطقه حساس شهرستان شوشتر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری