X
بررسی اجرای طرح یکپارچه سازی در آبفای فارس با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور

 بررسی اجرای طرح یکپارچه سازی در آبفای فارس با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور

طی نشستی با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفا کشور، عملکرد شرکت آبفا فارس در نخستین سال از اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی، مورد بررسی قرار گرفت.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، در نشستی با حضور گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی، ایلیادی مدیر کل دفتر توسعه ی مدیریت و تحول اداری و محرمی راد مدیر کل دفتر آموزش و منابع انسانی شرکت مهندسی آبفا کشور ، علی بوستانی مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران ارشد شرکت آبفا استان فارس، عملکرد یکساله این شرکت پس از یکپارچه سازی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست گیاهی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت آبفا فارس به تشریح سیاست های کلی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور در شرکت های یکپارچه پرداخت و به برخی ابهامات در حوزه ی منابع انسانی و چارت سازمانی پاسخ گفت.

در همین راستا، مدیر کل دفتر آموزش و منابع انسانی و مدیر کل توسعه ی مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آبفا کشور نیز طی بیاناتی ضمن ابراز خرسندی از روند یکپارچه سازی در شرکت آبفا فارس، تعدادی از سوالات مطروحه در بخش های مربوطه را پاسخ گفتند.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است، در این نشست و پیش از سخنان معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفا کشور، علی بوستانی مدیر عامل و اردوان نیکنام معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا استان فارس نیز طی گزارشی به شرح عملکرد این شرکت در حوزه های مختلف، به ویژه منابع انسانی در طول مدت تشکیل شرکت یکپارچه آبفا فارس پرداختند.

تصاویر
  • بررسی اجرای طرح یکپارچه سازی در آبفای فارس با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری