X
تعمیر خط انتقال اصلی آب قهاوند در کمترین زمان ممکن

 تعمیر خط انتقال اصلی آب قهاوند در کمترین زمان ممکن

دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating
مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان از شکستگی خط انتقال اصلی آب قهاوند خبر داد و گفت:تعمیرات خط تا ساعت 15 روز یکشنبه تعمیرات ادامه داشت.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، به علت شکستگی خط انتقال 315 میلی متری آب شهر قهاوند، آب در این شهر از ساعت 9 صبح قطع شده و تا ساعت 15 بعدازظهر یکشنبه 26 فروردین ادامه یافت..
بر این اساس مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان اظهار کرد: خط انتقال آب 315 میلی متری به سمت قهاوند دچار شکستگی شده و تعمیرات آن که توسط واحد تعمیرات و نگهداری خطوط انتقال آب شهرستان همدان انجام پذیرفت تا ساعت 15 همانروز ادامه داشت.
حسین آذرتکین دلیل شکستگی را ناشی از فشار آب دانست و گفت: با توجه به اینکه حفاری در منطقه شکستگی مشکل است، سه تا چهار ساعت زمان نیاز داشت تا عملیات با تلاش مستمر همکاران در واحد تعمیران این امور به پایان رسید.
وی با بیان اینکه در همین مدت آب کل شهر قهاوند قطع گردید، بیان کرد: از شهروندان خواسته شد با رعایت صرفه جویی در مصرف آب یاری‌گر شرکت آبفا باشند.
مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان در خصوص کنترلگرهای فشار آب نیز تصریح کرد: روز گذشته چهار مورد کنترلگر فشار آب در سطح شهر همدان نصب شد که در مجموع تعداد آنها به 43 مورد می‌رسد.
وی با بیان اینکه کنترلگرهای فشار آب در شکستگی‌های لوله‌ها دخیل است، افزود: با توجه به اینکه بعد از مدتی نقاط ضعف شبکه با کنترلگرها شناسایی شده و شکستگی‌ها رفع می‌شود، دیگر شکستگی رخ نخواهد داد.
تصاویر
  • تعمیر خط انتقال اصلی آب قهاوند در کمترین زمان ممکن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری