X
بررسی روند احداث تصفیه خانه ی فاضلاب شهرآباده در جلسه ی  مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس و فرماندار این شهرستان

 بررسی روند احداث تصفیه خانه ی فاضلاب شهرآباده در جلسه ی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس و فرماندار این شهرستان

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس ضمن بازدید میدانی از روند احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر آباده ، طی جلسه ای با فرماندار این شهرستان چگونگی تسهیل در روند تکمیل این طرح را بررسی نمود.
چهارشنبه، 08 بهمن 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی بوستانی مدیر عامل این شرکت به اتفاق رضا اسدی معاون بهره برداری و توسعه ی فاضلاب ، ولی الماسی سرپرست دفتر مدیریت پروژه(PMU) شرکت آبفا فارس و جمعی از همکاران مرتبط، از مراحل مختلف احداث تصفیه خانه ی فاضلاب شهر آباده بازدید نمود و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت. وی در همین خصوص طی جلسه ای با پیمانکار این طرح، موانع موجود در اجرای این تصفیه خانه را بررسی و بر تسریع در عملیات اجرایی آن تأکید نمود.
بنا بر این گزارش، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس پس از این بازدید در جلسه ای با زین العابدین نیک مرام فرماندار شهرستان آباده ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آباده، مشکلات و موانع موجود در مسیر احداث این تصفیه خانه و چگونگی همکاری مسئولین محلی در تکمیل و بهره برداری از آن را مورد بررسی قرار داد. در جلسه ی مذبور فرماندار شهرستان آباده نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن روند اجرای طرح فاضلاب شهر آباده، در خصوص همکاری و پیگیری های مورد لزوم در این خصوص قول مساعد داد. وی مردم شهر آباده را به خرید انشعاب فاضلاب و استفاده از این طرح زیست محیطی به منظور بهره مندی از مزایای مطلوب آن، دعوت نمود.
تصاویر
  • بررسی روند احداث تصفیه خانه ی فاضلاب شهرآباده در جلسه ی  مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس و فرماندار این شهرستان
  • بررسی روند احداث تصفیه خانه ی فاضلاب شهرآباده در جلسه ی  مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس و فرماندار این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری