X
پیشرفت 30 درصدی پنج تصفیه‌خانه فاضلاب خوزستان/تاسیسات آبی بازسازی می‌شوند

 پیشرفت 30 درصدی پنج تصفیه‌خانه فاضلاب خوزستان/تاسیسات آبی بازسازی می‌شوند

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان این‌که هر متر مکعب فاضلاب حدود 40 مترمکعب آب را آلوده می‌کند و برای حفاظت از منابع آبی استان و ارتقاء شاخص‌های حفظ محیط زیست احداث 5 تصفیه خانه در دست اجرا است، گفت:پنج تصفیه خانه فاضلاب از محل فاینانس بین المللی در حال حاضر 30 درصد پیشرفت دارند.
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور اظهار کرد: واگذاری 100 هزار اشتراک جدید فاضلاب در استان به عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های آبفا خوزستان در سال جدید است.

وی با بیان این‌که هر متر مکعب فاضلاب حدود 40 مترمکعب آب را آلوده می‌کند و برای حفاظت از منابع آبی استان و ارتقاء شاخص‌های حفظ محیط زیست احداث 5 تصفیه خانه در دست اجرا است، اظهار کرد: پنج تصفیه خانه فاضلاب از محل فاینانس بین المللی در حال حاضر 30 درصد پیشرفت دارند.

مدیرعامل آبفا خوزستان همچنین با تقدیر از مدیریت بازرگانی که زمینه ساز تحول در خدمات رسانی به طرح‌های آب و فاضلاب در استان شده است و افزود: پس از یک دوره رکود کاری، طرح‌ها مجددا فعال شده‌اند و در حال حاضر 250 میلیارد تومان برای طرح بازسازی تاسیسات آبی و حدود 200 تا 300 میلیارد تومان هم برای طرح‌های فاضلاب بودجه تخصیص داده است که توسط معاونت فنی و مهندسی و دفتر فنی در حال اجرا است.

وی اجرای مناقصه قرارداد تعویض 46 هزار کنتور خراب در سطح استان خوزستان، اجرای پروژه‌های مهمی در خصوص رفع و کاهش مشکلات شهروندان را از دیگر اولویت‌های این شرکت در سال 97 عنوان کرد.

.حقیقی پور به دیگر برنامه‌های سال 97 اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها و اهداف کاری آبفا خوزستان در سال 97 مستندسازی و اجرای طرح‌های متنوع فرهنگی به منظور وصول مطالبات معوقه مشترکین خانگی و غیرخانگی است.
رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان تصریح کرد: آبفا خوزستان تا سال 96 حدود 100 میلیارد تومان مطالبات معوقه دارد که با تشکیل کمیته پیگیری حقوقی، مطالبات از مشترکین غیرخانگی در حال پیگیری و وصول است و برای مشترکین خانگی نیز برنامه‌های خاصی در حال اجرا است که می‌توان از طرح آبان به عنوان یکی از اقدامات موثر در زمینه درآمدزایی و وصول مطالبات خانگی نام برد که در حال اجرایی کردن این طرح در خوزستان هستیم.

رییس هیئت مدیره آبفا خوزستان تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر امسال نیز سال سختی در پیش رو است و ضرورت دارد معاونت بهره‌برداری برنامه محورتر و پیشگیرانه‌تر در فصل تابستان عمل کند. 

حقیقی پور، همچنین به معاونت برنامه‌ریزی تاکید کرد تا با تدوین برنامه استراتژی پنج ساله بستر لازم را برای تبدیل شرکت آبفا خوزستان به شرکت اول کشور فراهم کند.

تصاویر
  • پیشرفت 30 درصدی پنج تصفیه‌خانه فاضلاب خوزستان/تاسیسات آبی بازسازی می‌شوند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری