X
عملیات فنی چهار امور و اداره آبفا در خراسان رضوی برای تامین آب کمی و کیفی مشترکان

 عملیات فنی چهار امور و اداره آبفا در خراسان رضوی برای تامین آب کمی و کیفی مشترکان

با هدف تامین آب کمی و کیفی مشترکان و مدیریت مصرف امورهای آبفای خلیل آباد و بردسکن و ادارات آبفای شاندیز و انابد اقدام به اجرای عملیات فنی بر روی شبکه توزیع آب این شهرها کردند.
یکشنبه، 05 فروردین 1397 | Article Rating


با هدف تامین آب کمی و کیفی مشترکان و مدیریت مصرف امورهای آبفای خلیل آباد و بردسکن و ادارات آبفای شاندیز و انابد اقدام به اجرای عملیات فنی بر روی شبکه توزیع  آب این شهرها کردند.
مسئول بهره برداری  امور آبفای خلیل آباد در همین رابطه اعلام کرد: به منظور بالابردن دقت آمار مصرف و کاهش خطای قرائت ، کنتورهای حجمی چهار اینچ  بر روی خطوط ورودی آب روستاهای تحت پوشش کلاته شادی و ابراهیم آباد با دو هزارو 100 مشترک نصب شد.
محسن قاضیان افزود: نتایج کارکرد این کنتورها که بصورت پایلوت نصب شده اند پس از یک دوره یک ساله مورد پایش و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
سه دستگاه شیرفلکه شبکه توزیع آب هم با هماهنگی و اطلاع رسانی و اعمال قطعی در مدت زمان یک ساعت  در شهر بردسکن تعویض شد.
 مدیر امور ابفای بردسکن اظهار داشت : از آنجا که در زمینه تعویض شیر آلات فرسوده ، اقدام مناسبی نپذیرفته است تعویض و تعمیر این تجهیزات در اولویت کاری سال جاری امور قرارگرفت .
محسن عبدالهی از تشکیل بررسی و شناسایی شیر آلات در سطح شهر بردسکن خبر داد که منجر به جمع آوری اطلاعات کامل به صورت مکتوب و تصویری از نحوه عملکرد شیرآلات و تعویض پنج دستگاه شیرفلکه شد.
  وی  اجرای این پروژه را در تنظیم فشار شبکه و جلوگیری از قطعی آب شهر در هنگام بروز اتفاقات شبکه و همچنین خدمات آبرسانی مطلوب به شهروندان موثر دانست .
رئیس اداره آبفای شاندیز هم از نصب یک دستگاه آنالیزور کلر هیدرو برای اندازه گیری  و مدیریت  تزریق کلر  در محل مخزن سه هزار این شهر گردشگری خبر داد.
فرید قربانی گفت : با استفاده از این سامانه امکان تعیین میزان کلر باقی مانده درشبکه فراهم شد.
به گفته رئیس اداره آبفای انابد400 متر  شبکه توزیع آب  در معابر عمومی شهر انابد بازسازی شد.
.مجید جنیدی گفت : با اجرای این پروژه  50 انشعاب فرسوده نیز باسازی و مرمت شد .
وی با اشاره به فرسوده بودن بیش از 30 درصد شبکه های توزیع آب این شهر، اقدامات صورت گرفته  در کاهش هدر رفت آب و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین موثر دانست.
تصاویر
  • عملیات فنی چهار امور و اداره آبفا در خراسان رضوی برای تامین آب کمی و کیفی مشترکان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری