X
اصلاح شبکه و تعویض انشعابات فرسوده در شهرستان بهارستان

 اصلاح شبکه و تعویض انشعابات فرسوده در شهرستان بهارستان

با هدف ارتقاء کمی و کیفی و پیشگیری از هدررفت آب آشامیدنی ضمن اصلاح شبکه بیش از 300 رشته انشعاب نیز در نسیم شهر اصلاح و بازسازی شد .
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating
این خبر را مدیر امور آبفای نسیم شهر اعلام کرد و گفت : با عنایت به اینکه اصلاح شبکه های فرسوده و خارج سازی خطوط قدیمی از مدار توزیع در نسیم شهر و شهرکهای اطراف در دستور کار این امور قرار گرفته و در حال انجام می باشد . لذا در همین راستا و به منظور ارتقاء بخشی کیفی و کمی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم و همچنین پیشگیری از پرت و هدر روی آب عملیات اصلاح شبکه و انشعابات در شهرک تاجیک انجام گردیده و در حال اتمام می باشد .
وحید مبین ضمن تشریح مشخصات پروژه مذکور خاطر نشان ساخت : عملیات اصلاح خطوط و شبکه های قدیمی با قطر پایین در خیابان شهید کازرانی شهرک تاجیک و همچنین فرعی ها و کوچه های مرتبط با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی جمعا به طول 1350 متر و با استفاده از لوله های پلی اتیلن سایز 160 و 110 میلی متری انجام گردید و همزمان خطوط قدیمی از مدار توزیع خارج و خطوط جدید رسما وارد شبکه و مدار توزیع گردید .
مهندس مبین یادآور شد : همزمان با اصلاح شبکه آبرسانی در مناطق یاد شده عملیات اصلاح 320 رشته انشعاب نیز در دستور کار قرار گرفت که از اواسط فروردین ماه جاری اصلاح و بازسازی 110 رشته انشعاب انجام گرفته و اصلاح الباقی انشعابات نیز در حال انجام می باشد و انتظار می رود مطابق روند فعلی کل این عملیات حداکثر تا پایان ماه جاری به اتمام و مرحله بهره برداری برسد .
مدیر امور آبفای نسیم شهر خاطر نشان کرد : مطالعات لازم در خصوص ادامه این عملیات در نسیم شهر و سایر شهرکهای تابعه انجام شده است و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم باقیمانده اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده و قدیمی مطابق اولویت بندی صورت گرفته عملیاتی گردد .
تصاویر
  • اصلاح شبکه و تعویض انشعابات فرسوده در شهرستان بهارستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری