X
2410 نفر در مسابقه نقاشی «آب = زندگی » در آبفای منطقه یک شرکت کردند

 2410 نفر در مسابقه نقاشی «آب = زندگی » در آبفای منطقه یک شرکت کردند

مسابقه نقاشی «آب = زندگی » با جمع آوری 2410 اثر دانش آموزان محدوده آبفای منطقه یک و برگزاری مراسم تقدیر از شرکت کنندگان و نفرات برتر به پایان رسید.
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating

هاله شجاعی مدیر دفتر روابط عمومی آموزش همگانی آبفای منطقه یک با اعلام مشارکت 20 مدرسه در این برنامه گفت: این مسابقه با هدف آموزش فرهنگ مصرف بهینه آب به صورت سراسری در تمامی نقاط کشور برگزار شده است و در آبفای منطقه یک نیز دانش آموزان در دو بخش کودک و نوجوان آثار خود را آماده و برای ما ارسال کرده اند و در پایان نیز هیات داوری متشکل از جناب آقای دکتر احمد سلامت مدیرعامل آبفای منطقه یک و جمعی از نخبگان این حوزه 430 اثر را در مرحله اول داوری و به عنوان آثار برتر برای شرکت در مسابقه انتخاب کردند.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب 10 اثر برتر و 20 اثر شایسته تقدیر از میان نقاشی های ارسالی اظهار داشت: آثار برتر و شایسته تقدیر به دبیرخانه این مسابقه در شرکت آبفای استان تهران ارسال شده است تا در مسابقه سراسری برای انتخاب برترین های کشوری شرکت داده شود.

مدیر روابط عمومی آبفای منطقه یک با اشاره به برنامه ویژه این دفتر برای تقدیر از دانش آموزانی که نقاشی های خود را ارسال کرده اند اظهار داشت: همکاران ما با حضور در مدارسی که در این مسابقه شرکت کردند، علاوه بر اهداء هدیه و تقدیر از تمامی دانش آموزانی که در این مسابقه شرکت کردند،  از دانش آموزان برتر نیز به صورت ویژه قدردانی کردند. 

وی اضافه کرد: همچنین تمامی نقاشی های ارسالی با درج نام دانش آموز شرکت کننده در زیر هر اثر به صورت بنر چاپ و با نصب در مدارس در معرض دید تمامی دانش آموزان هر مدرسه قرار گرفت.

شجاعی به برگزاری این مسابقه در دو بخش کودک و نوجوان نیز اشاره کرد و درباره موضوعات بخش کودک اظهار داشت: در بخش کودک دانش آموزان آثار خود را با موضوعاتی همچون چگونه ممکن است آب آلوده شود، آب از کجا و چگونه به دست می‌آید، چگونه می‌توانیم آب را نگهداری کنیم، آب آلوده چه ضرری دارد و چکار کنیم که آب هدر نرود آماده و در مسابقه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در بخش نوجوان نیز نقاشی ها با موضوعاتی همچون در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است، برای جلوگیری از آلودگی آب چکار باید کرد و با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می‌کنید ارسال شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی آبفای منطقه یک حضور در 20 مدرسه آموزش و پرورش مناطق یک،2 و 3 تهران و همچنین اجرای برنامه های آموزشی با موضوع فرهنگ مصرف بهینه آب برای 5000 دانش آموز حاضر در این مدارس از جمله برنامه های جنبی طرح تقدیر از شرکت کنندگان در این مسابقه بود.

داوری نهایی مسابقه نقاشی «آب = زندگی» از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام خواهد شد.

مسابقه نقاشی «آب=زندگی» یکی از طرح های مهم آموزش همگانی و ارتباط با آموزش و پرورش بود که با محوریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب در سراسر کشور برگزار شد و‌ هر یک از شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بر اساس توانمندی ها و سطح ارتباطات با ادارات آموزش و پرورش در فرایند اجرای مسابقه مشارکت کردند.

تصاویر
  • 2410 نفر در مسابقه نقاشی «آب = زندگی » در آبفای منطقه یک شرکت کردند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری