X
7950 دستگاه کنتور خراب مشترکین شهرهای جنوب شرق استان تهران در سال 96 تعویض شد

 7950 دستگاه کنتور خراب مشترکین شهرهای جنوب شرق استان تهران در سال 96 تعویض شد

در محدوده شهرهای تابعه شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران 7950 دستگاه کنتور آب مشترکین خ در سال گذشته تعویض شد.
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: به‌منظور اندازه‌گیری دقیق آب مصرفی مشترکین در شهرهای تحت پوشش، عملیات تعویض کنتورهای ازکارافتاده و خراب مشترکین با پیگیری و تلاش همکاران در امورات و ادارات تابعه مطابق آزمون‌های کنترلی و با به‌کارگیری تجهیزات مناسب، کنتورهای خارج از محدوده استاندارد شناسایی و به‌صورت مستمر و دوره‌ای تعویض می‌شود.

سید عزت آ... موسوی افزود: در این عملیات پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده،7950 دستگاه کنتور خراب در چهار شهرستان ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا شناسایی‌شده از مدار بهره‌برداری خارج و کنتورهای جدید که دارای استاندارهای لازم و کیفیت فنی مناسب هستند برای مشترکین نصب و راه‌اندازی شد.

وی بابیان این‌که شناسایی و تعویض کنتورهای خراب به لحاظ اهمیت اعتمادی مشترکین و لزوم مدیریت مصرف و کاهش میزان آب‌های به‌حساب نیامده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف و کاهش میزان آب‌های به‌حساب نیامده از اهداف اساسی این شرکت است و به همین منظور با برنامه‌ریزی انجام‌شده عملیات تعویض کنتورهای خراب به‌صورت مستمر در سال جاری نیز با به‌کارگیری کنتورها با دقت بالا در دستور کار است و در حال انجام می‌باشد
تصاویر
  • 7950 دستگاه کنتور خراب مشترکین شهرهای جنوب شرق استان تهران در سال 96 تعویض شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری