X
اتمام عملیات سه راه گیری و رینگ خطوط در شهرک امام حسین (ع)

 اتمام عملیات سه راه گیری و رینگ خطوط در شهرک امام حسین (ع)

به منظور افزایش سطح کمی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین عملیات رینگ و سه راه گیری در شهرک امام حسین (ع) انجام و به بهره برداری رسید .
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating
این خبر را مدیر امور آبفای شهرک امام حسین (ع) اعلام کرد و گفت : با عنایت به قدمت و فرسودگی بخشی از خطوط و شبکه های آبرسانی این شهرک و ایجاد مشکلات و نارسایی از جمله شکستگیهای متعدد و عدم تامین آب شرب شهروندان با کمیت وکیفیت مطلوب و مناسب ، علیهذا در همین راستا و به منظور ساماندهی آبرسانی موضوع رینگ خطوط و انجام همزمان چندین مورد عملیات سه راه گیری از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود که مطابق برنامه زمانبندی شده انجام و به بهره برداری رسید .
سید علی حسینی گنجی ضمن تشریح مشخصات این پروژه خاطر نشان کرد : این عملیات از اواخر سال 96 و با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی جمعا به طول 1700 متر با استفاده از لوله های پلی اتیلن در سایزهای 200، 160و110 میلی متر آغاز گردید . و همزمان با اجرای پروژه مذکور تعداد 5 مورد سه راه گیری و ارتباط دهی نیز از لوله های 200 میلی متری به لوله های 110 و 160 میلی متری در خیابانهای امیراکرم ، امام حسین (ع) و خیابان امام سجاد (ع) انجام گرفت و به اتمام رسید .
مدیر امور آبفای شهرک امام حسین ع یاد آور شد : با استفاده از عملیات سه راه گیریهای یاد شده و رینگ خطوط در این مناطق علاوه بر ارتقاء کمی و کیفی آب شرب ، نقاط کور شبکه در کل این خیابانها نیز شناسائی و مرتفع گردید و ضمن نظارت مناسب برخطوط و شبکه های آبرسانی ، موجب توزیع مناسب و یکنواخت آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین نیز در خیابانهای یاد شده حاصل شد .
مهندس حسینی گنجی همچنین یاد آور شد : در خلال انجام این پروژه ها موضوع اصلاح انشعابات نیز در دستور کار قرار داشت . و اصلاح و بهسازی و تعویض و نصب مجدد برخی از این انشعابات جمعا به تعداد 350رشته انجام و به بهره برداری رسید .
تصاویر
  • اتمام عملیات سه راه گیری و رینگ خطوط در شهرک امام حسین (ع)
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری