X
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس به مناسبت ۱۱ دیماه سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب به بیان اهم دستاورد ها و اهداف تشکیل شرکت های آبفا پرداخت.

 مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس به مناسبت ۱۱ دیماه سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب به بیان اهم دستاورد ها و اهداف تشکیل شرکت های آبفا پرداخت.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس به مناسبت فرا رسیدن یازدهم دی ماه سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب به بیان گزیده ای از اهم دستاورد ها و اهداف تشکیل شرکت های آبفا پرداخت پرداخت.
چهارشنبه، 10 دی 1399 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در آستانه ی فرا رسیدن یازدهم دی ماه سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب طی سخنانی به اهم دستاورد ها و اهداف تشکیل شرکت های آب و فاضلاب پرداخت و گفت: شرکت های آب و فاضلاب در سال های پایانی دهه ی سوم فعالیت خود تجارب و کارنامه ی درخشانی دارند. اثبات دانش فنی، تجربه های گران بهای اتکا به درون، ارتقاء آموزش ، مهارت، خلاقیت، کارآفرینی و تجربه، پرورش و به عرصه آوردن نیروی انسانی کارآمد و متخصص، ارتقاء سطح کیفی خدمات در راستای کسب رضایت مندی عمومی، سازماندهی خدمات به هنگام و مستمر را می توان از جمله نقاط قوت شرکت های آب و فاضلاب برشمرد. بوستانی ادامه داد: تنگناهای اقتصادی و مالی، ضعف های ساختاری در نظام تعرفه ها و اقتصادی آب شرب، خشکسالی های مداوم و افت کمی و کیفی منابع آب، غفلت از الگوسازی و نهادینه سازی مصرف بهینه آب در جامعه و در نهایت ضعف بهره وری سازمانی، ارتقاء و به روزآوری منابع انسانی، ناکامی در پیاده سازی الگوهای بهره وری، برون سپاری و خصوصی سازی از مهم ترین نقاط ضعف موجود شرکت هاست که امیدواریم با همسان سازی شرکت های آبفا، مرتفع گردد. وی افزود: با توجه به تداوم خشکسالی ها و تهدید کاهش سطح کیفی و کمی منابع آب، شرکت ها باید با بکارگیری تجارب گران بهای گذشته و با برنامه ریزی های مناسب، الگوهای سازمان های بهره ور و متعالی را پیشه ی خویش سازند. در همین راستا توجه و توسعه ی راهکارهای درآمدی پایدار، ارتقای بهره وری سازمانی و کیفی سازی و غنی سازی منابع انسانی، توسعه ی فعالیت های برون سپاری واقعی و اقتصادی، گفتمان سازی مناسب فرهنگ بهینه ی مصرف در جامعه و در نهایت تعامل مناسب جهت متعادل سازی و اصلاح نظام تعرفه ها و اقتصاد آب می بایست سرلوحه ی فعالیت ها و اولویت های شرکت ها باشد.
بنا بر همین گزارش مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه به ترسیم گوشه ای از چشم انداز فعالیت شرکت های آب و فاضلاب پرداخت و بیان داشت: چشم انداز و افق آینده ی شرکت ها، باید معطوف به کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری همراه با شناسایی و توسعه ی راهکارهای پایدار درآمدی برای شرکت ها باشد. به روزآوری سازمانی و انطباق شرکت ها همراه با تجدید ساختار آنها و فعال تر نمودن نقش هیئت مدیره ها و ارکان شرکت ها در سیاست گذاری ها و تصمیم سازی ها باید در اولویت کاری آنها باشد.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است علی بوستانی در ادامه با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی، یکی از رویداد های مهم و اثر بخش که در پایان سال گذشته محقق گردید را یکپارچه سازی شرکت های آبفا روستایی و شهری عنوان و ابراز امیدواری کرد تا این اتفاق میمون زمینه ساز خدمت رسانی مطلوب تر و رفع محرومیت در عرصه ی آبرسانی به مردم کشور به ویژه مناطق محروم استان فارس باشد. وی با اشاره به مزایا و مصادیق مثبت یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی ، گفت: امیدوارم تا با ادامه ی روند همسان سازی ها شاهد مطلوب تر شدن خدمت رسانی در شهر ها و روستاهای استان فارس باشیم.
تصاویر
  • مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس به مناسبت ۱۱ دیماه سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب به بیان اهم دستاورد ها و اهداف تشکیل شرکت های آبفا پرداخت.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری