X
اجرای عملیات دیوار کشی و محصورسازی املاک در جنوبغربی استان تهران

 اجرای عملیات دیوار کشی و محصورسازی املاک در جنوبغربی استان تهران

به منظور صیانت از اموال و دارایی شرکت 24 مورد عملیات دیوار کشی مخازن ، تاسیسات ، چاهها و املاک شرکت انجام و به اتمام رسید .
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران مدیر دفتر حقوقی شرکت با اعلام خبر مذکور اظهار داشت : با عنایت به ضرورت حفاظت و صیانت از اموال و املاک شرکت شامل ( چاهها ، مخازن ، ایستگاههای پمپاژ و تاسیسات و ... ) علیهذا موضوع مستند سازی و همچنین دیوار کشی و محصور سازی این املاک در دستور کار قرار گرفت که طی سال گذشته و مطابق اولویت بندی صورت گرفته عملیات مذکور مطابق برنامه زمانبندی شده اجراء شد و موجب دستیابی صد درصدی اهداف تعیین شده و برنامه های ابلاغی استان در این خصوص را شامل گردید .
حمید رضا صادقیان ضمن تشریح مشخصات این پروژه ها یاد آور شد : عملیات دیوارکشی و محصور سازی  املاک شامل چندین حلقه چاه و مخزن و تاسیسات با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی در شهرهای چهاردانگه ، نسیم شهر ، واوان و اسلامشهر و با استفاده از سازه های بتنی پیش ساخته ، حصار ( نرده کشی ) و همچنین دیوار کشی و دیوار آجری جمعا به میزان 4560 متر مربع به ارتفاع 3 متر از اواسط سال 96 آغاز گردید و مطابق پیش بینی و مطالعه صورت گرفته با صددرصد پیشرفت فیزیکی به اتمام رسید .
مهندس صادقیان ضمن تاکید بر ضرورت این پروژ اظهار داشت : طرح مذکور با هماهنگی مرکز مدیریت طرحهای خاص استان اجراء گردید و با اجرای این عملیات بالغ بر 15 هکتار از اراضی و املاک شرکت محصور سازی و دیوار کشی گردید .
مدیر امور دفتر حقوقی شرکت خاطرنشان کرد : این عملیات همچنان در حال انجام است و کلیه مقدمات قانونی و هماهنگیهای لازم در این خصوص انجام شده و مراتب اجرای دیوار کشی و محصور سازی بخش دیگری از تاسیسات و املاک در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می رود طی سالجاری مستند سازی املاک و دیوار کشی اراضی و تاسیسات به میزان بیش از 7000 متر انجام گردد .
تصاویر
  • اجرای عملیات دیوار کشی و محصورسازی املاک در جنوبغربی استان تهران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری