X
آبفای منطقه یک در آستانه دریافت گواهی نامه استاندارد 29990 قرار گرفت

 آبفای منطقه یک در آستانه دریافت گواهی نامه استاندارد 29990 قرار گرفت

شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران با انجام ممیزی پروژه بهبود عملکرد فرایند توانمند سازی و آموزش در آستانه دریافت گواهی نامه استاندارد 29990 قرار گرفت.
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating

چندی پیش و در روزهای پایانی سال 1396 ممیزی فرایند آموزش آبفای منطقه یک با حضور گروه ممیزان در شرکت انجام شد و بر اساس اعلام نظر تیم ممیزی آبفای منطقه یک این استاندارد را دریافت خواهد کرد.

آبفای منطقه یک با دریافت گواهینامه این استاندارد، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در میان شرکت هایی اجرایی قرار خواهد گفت که تاکنون موفق به پیاده سازی این سیستم و دریافت گواهی نامه ISO29990 شده اند.

در جریان این ممیزی فعالیت ها و مدارک قسمت های مختلف و فعالیت های انجام شده در این زمینه با مراجعه ارزیاب مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت آب و فاضلاب منطقه یک سال 96 برای بهبود فرایند آموزش با برگزیدن مشاور اقدام به پیاده سازی این سیستم و بهبود عملکرد و توانمند سازی آموزشی شرکت کرد و پس از انتخاب رابطان آموزش، نیاز سنجی واقعی آموزشی برای هرحوزه انجام و در ادامه نیز تقویم آموزشی سال 97 طرح ریزی و تکمیل شد.

 تمرکز اصلی استاندارد 29990 به جای آموزش (Training) بر یادگیری (learning) است.

 این استاندارد هم در سازمان‌های آموزشی و هم برای واحد آموزش دیگر سازمان‌ها قابل پیاده سازی است و این استاندارد علاوه بر توجه به فرایند آموزش، به فرایند مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و سایر موارد نیز توجه می کند.
تصاویر
  • آبفای منطقه یک در آستانه دریافت گواهی نامه استاندارد 29990 قرار گرفت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری