X
اجرای عملیات خط ارتباطی دو باب مخزن ذخیره ای در رضی آباد

 اجرای عملیات خط ارتباطی دو باب مخزن ذخیره ای در رضی آباد

با هدف افزایش حجم آب ذخیره ای جهت انتقال به پرند و شهرهای شهرستان بهارستان ، پروژه ارتباط مخازن 4 و 5 در رضی آباد اجراء گردید .
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر مذکور اظهار داشت : با توجه به واگذاری بخش قابل توجهی از واحد های مسکونی پرند از سوی شرکت عمران به مالکان این واحدها در اواخر سال گذشته و سالجاری و افزایش تقاضای آب آشامیدنی از سوی شهروندان و مشترکین محترم این شهر و از طرفی بلحاظ تقارن فصل گرم و پیک مصرف آب ، علیهذا موضوع ارتقاء کمی و افزایش میزان حجم آب شرب این شهر در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد .
مهندس ابوالفضل صدرائیه در همین رابطه و ضن تشریح عملیات ارتباط مخازن رضی آباد یادآور شد : در این خصوص و به منظور افزایش حجم آب انتقالی به شهر پرند و سایر شهرهای تحت پوشش خط الغدیر عملیات ارتباط مخازن 10 هزار مترمکعبی قدیمی و تازه احداث شده در حال انجام است و با توجه به انتقال آب استحصالی چاههای شمس آباد و احمدآباد مستوفی به مخزن قدیمی موجود ، عملیات انتقال آب از این مخزن به مخزن 10 هزار مترمکعبی تازه احداث شده به منظور ذخیره آب در هر دو مخزن و انتقال آب با حجم دو برابری انجام می گردد .
مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران خاطرنشان کرد : این عملیات از محل اعتبارات عمرانی و با استفاده از لوله های چدن داکتیل در سایزهای 1000 و 700 میلی متری به طول 300 متر از اواسط فروردین ماه جاری آغاز شده است و با استفاده از این طرح و ذخیره و انتقال آب استحصالی 52 حلقه چاه موجود در مناطق شمس آباد و احمدآباد مستوفی در دو باب مخزن 10 هزار مترمکعبی مذکور ، آب آشامیدنی شهرهای پرند و شهرستانهای رباط کریم و بهارستان با حجم مناسبی تامین و توزیع می گردد .
رئیس هیئت مدیره آبفای جنوب غربی استان تهران یادآور شد : این عملیات در حال حاضر با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است . و انتظار می ررود با روند فعلی و سرعت عمل مطلوب در اجرای پروژه حداکثر تا اواسط اردیبهشت ماه امسال به اتمام و بهره برداری برسد .
تصاویر
  • اجرای عملیات خط ارتباطی دو باب مخزن ذخیره ای در رضی آباد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری