X
چاههای شماره 68 و 67 این شهر احیاء و بهسازی مجدد گردید

 چاههای شماره 68 و 67 این شهر احیاء و بهسازی مجدد گردید

با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی عملیات احیاء و بازسازی دو حلقه چاه ( 68 ، 67 ) در اسلامشهر انجام شد.
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating
این خبر را مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر اعلام کرد و گفت : با عنایت به قدمت چاه شماره 68 و 67 این شهر و فرسودگی و عدم کار آیی لازم لوله جدار و تاسیسات سرچاهی و همچنین انباشت املاح و ماسه های ته نشین شده در کف این چاهها ، موجب افت قابل توجهی در آبدهی گریده بود که در این خصوص و به منظور احیاء مجدد و شستشو و پاک سازی چاههای مذکور ، عملیات جدارگذاری مجدد و همچنین خارج سازی املاح و شستشوی در دستور کار قرار گرفته و مطابق برنامه زمانبندی شده با موفقیت انجام و اتمام رسید .
شفا نظرپور ضمن تشریح عملیات مربوط به احیای این چاهها خاطر نشان کرد : این پروژه با اعتباری معادل 620 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی و از اوایل فروردین ماه جاری آغاز گردید . و ضمن خارج سازی ماسه و املاح و کف شکنی ، شستشوی مجدد شد و همزمان با این عملیات پمپ این چاهها نیز تعمیر و راه اندازی شد و لوله جدارهای معیوب نیز تعویض و جدار گذاری مجدد صورت گرفت و پس از آزمایش پمپاژ ، دو حلقه چاه مذکور با افزایش قابل توجه آبدهی به میزان 35 لیتر بر ثانیه مجددا در مدار توزیع قرار گرفت .
مهندس نظر پور یاد آور شد : در همین خصوص و به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود احتمالی و یا قطعی و افت فشار آب و ارتقاء حجم میزان آب شرب شهروندان و مشترکین محترم اسلامشهر مخصوصا در ایام فصول گرم و پیک مصرف آب عملیات احیای 6 حلقه چاه دیگر نیز در دست انجام است و از اوایل اردیبهشت ماه امسال آغاز خواهد شد .
وی در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف آب گفت : آب آشامیدنی شهروندان ومشترکین محترم اسلامشهر با کمیت و کیفیت مطلوب و بطور یکسان در تمام نقاط شهر توزیع میگردد و انتظار میرود با افزوده شدن آب استحصالی این چاهها به دبی موجود شاهد مشکلاتی در زمینه کمی و کیفی آب شرب شهروندان نباشیم . ولی در جهت استمرار این وضعیت و عدم قطعی و افت فشار آب آشامیدنی مخصوصا در ایام پیک مصرف امیدواریم شهروندان و مشترکین محترم با رعایت الگوی مصرف و پرهیز از مصارف غیرمجاز و غیرضرور ما در این امر یاری فرمایند .
تصاویر
  • چاههای شماره 68 و 67 این شهر احیاء و بهسازی مجدد گردید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری