X
مسائل حوزه آبرسانی شهرستان قلعه گنج بررسی شد

 مسائل حوزه آبرسانی شهرستان قلعه گنج بررسی شد

در دیدار محمد طاهری مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با فرماندار و شهردار قلعه گنج، مسائل و مشکلات حوزه آبرسانی این شهرستان بررسی شد.
شنبه، 15 آذر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، بختیار دهقان پور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قلعه گنج درخصوص جزئیات این دیدار گفت: در این جلسه مشکلات آب شهرستان از جمله فرسودگی شبکه مطرح و راهکارهای لازم برای رفع آن بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد دفتر نمایندگی امور آبفا شهرستان در دو‌ شهر رمشک و چاه داد خدا در راستای خدمات رسانی بهتر راه اندازی شود.

دهقان پور اظهارداشت: توسعه ساختمان اداری آبفا شهرستان از دیگر مسائلی بود که در این دیدار مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شد.

به گفته وی مقرر شد، مسائل و مشکلات پروژه های نیمه تمام نیز با همکاری مشاور مدیرعامل مورد بررسی قرار گیرد.

محمد طاهری 12 و 13 آذر ماه به شهرستان های منوجان، کهنوج و قلعه گنج سفر کرد.

بازدید از پروژه های آبرسانی این شهرستان ها، افتتاح پروژه تامین اضطراری آب شهر کهنوج (که آیین آن پنجشنبه 13 آذر با حضور استاندار کرمان برگزار شد)و دیدار با فرماندار و شهردار قلعه گنج، بازدید از آزمایشگاه و سایر بخش های امور آبفا قلعه گنج از جمله برنامه های این سفر بود.

عباس سلطانی معاون بهره برداری و‌ توسعه آب شرکت آبفا، هوشنگ سنجری مشاور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی طاهری را در این سفر همراهی کردند.

تصاویر
  • مسائل حوزه آبرسانی شهرستان قلعه گنج بررسی شد
  • مسائل حوزه آبرسانی شهرستان قلعه گنج بررسی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری