X
فاز دوم پروژه آبرسانی به منوجان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

 فاز دوم پروژه آبرسانی به منوجان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

در جریان بازدید مدیرعامل شرکت آب و‌ فاضلاب استان کرمان به شهرستان منوجان، مقرر شد فاز دوم پروژه آبرسانی به شهر منوجان تا پایان اسفند ماه امسال به بهره برداری برسد.
شنبه، 15 آذر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان منوجان درخصوص جزئیات این سفر اظهارداشت: خط انتقال آب به شهر منوجان، مخزن سه هزار مترمکعبی و چاه جدید شهر نودژ، مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و چاه جدید ماهکنگان از جمله پروژه هایی بودند که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از آن بازدید کرد.

شیخ سامانی با بیان اینکه مقرر شد فاز دوم پروژه آبرسانی به منوجان تا پایان امسال افتتاح شود خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه شامل ۲۳ کیلومتر خط انتقال و یک حلقه چاه است که در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان منوجان ادامه داد: برای اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که قرار شد از محل منابع استانی با همکاری فرماندار تامین شود.

شیخ سامانی میزان اعتبار هزینه شده تاکنون را ۱۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

براساس این گزارش فاز نخست این پروژه شهریور ماه امسال همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان منوجان درخصوص مخزن سه هزار مترمکعبی شهر نودژ نیز گفت: در این بازدید مقرر شد این پروژه تا ۴۵ روز آینده افتتاح شود که برای این کار ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گفته وی چاه پروژه تامین آب شهر نودژ نیز حفر شده و‌ قرار است احداث خط انتقال و خط برق این پروژه نیز بلافاصله پس از تامین  اعتبار اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان 12 و 13 آذرماه در سفر به شهرستان های منوجان، کهنوج و قلعه گنج از روند اجرای پروژه های آبرسانی این شهرستان ها بازدید کرد.

تصاویر
  • فاز دوم پروژه آبرسانی به منوجان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری