X
با کف شکنی و بهره برداری از یک حلقه چاه آب شرب در شهر بیرم، کمیت و کیفیت آب این شهر بهبود یافت

 با کف شکنی و بهره برداری از یک حلقه چاه آب شرب در شهر بیرم، کمیت و کیفیت آب این شهر بهبود یافت

با کف شکنی و بهره برداری از یک حلقه چاه آب در شهر بیرم علاوه بر افزوده شدن بر کمیت آب موجود در شبکه ی توزیع شهری شهر بیرم، کیفیت آن نیز ارتقاء یافت.
ﺳﻪشنبه، 11 آذر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، با تلاش بدون وقفه ی واحد بهره برداری امور آبفا شهرستان لارستان ، پرسنل اداره ی آبفا شهر بیرم و با نظارت مستمر معاونت بهره برداری آب شرکت آبفا فارس ، یک حلقه چاه آب این شهر که از مدار بهره برداری خارج شده بود ، مجددا کف شکنی و در مدار بهره برداری قرار گرفت. با بهره برداری از این چاه که 10 لیتر بر ثانیه به مقدار آب موجود در شبکه ی توزیع آب شهر بیرم افزوده است، کیفیت آب این شبکه نیز به دلیل پایین تر بودن سختی آب چاه مذبور نسبت به سایر منابع آب این شهر( 3 حلقه چاه مورد بهره برداری دیگر در این شهر) به میزان قابل توجهی افزایش یافت.
گفتنی است آب موجود در شبکه های آبرسانی شهر بیرم صرفا آب بهداشتی می باشد. در حال آب شرب مردم این شهر و روستاهای اطراف از طریق چند باب آب شیرین کن موجود در شهر بیرم و روستاهای مجاور تأمین می گردد.
بخش بیرم داری سه دستگاه آب شیرین کن است که دو دستگاه آن متعلق به بخش خصوصی و یک دستگاه نیز متعلق به اداره آبفا شهر بیرم می باشد. این آب شیرین کن ها با نظارت مستقیم اداره ی آبفا بیرم، فعال بوده و در حال خدمت رسانی به مردم این منطقه هستند.

تصاویر
  • با کف شکنی و بهره برداری از یک حلقه چاه آب شرب در شهر بیرم، کمیت و کیفیت آب این شهر بهبود یافت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری