X
برگزاری جلسه اخلاق  اداری و سبک زندگی در شرکت آبفا شهری استان سمنان

 برگزاری جلسه اخلاق اداری و سبک زندگی در شرکت آبفا شهری استان سمنان

به گزارش دفتر روابط عمومی استان بمنظور ارتقاء وآگاهی هر چه بیشتر ....
دوشنبه، 27 فروردین 1397 | Article Rating
 

به گزارش  دفتر روابط عمومی  استان بمنظور ارتقاء وآگاهی هر چه بیشتر همکاران  اولین  جلسه دوره آموزشی اخلاق اداری و سبک زندگی اسلامی با محوریت ،  مبعث  حضرت رسول اکرم ( ص )‌و  شعار سال 97در ستاد شرکت برگزار گردید .  در این جلسه  دوره ای حضرت حجت الا سلام والمسلمین نجم  مدرس حوزه ودانشگاه بیان داشت :

هرکس که به خدا توکل کند و تقوا پیشه کند در گرفتاریها  خدا راه گریز را  از جایی که فکر ش نمی کند برایش باز می کند ، خدا به او روزی   می دهد و به او کمک می کند. خدا وند متعال بر همه کارها ناظربوده و در بعضی از کارها  ما را  امتحان می کند همه چیز دست خدا  می باشد ما باید در امتحانات بندگی کنیم و شکر گذار او باشیم .

در ادامه این جلسه حاج آقا نجم در مورد عید مبعث پیامبر اکرم  (‌ص ) بیان داشت : خداوند فرمود،  ما منت گذاشته ایم برشما پیغمبر را فرستاده ایم . پیغمبر خدا برای اینکه نفسش گرمتر بشود اثر سخنش بیشتر بشود عبادتشان را بیشتر و طولانی تر نمودند در هنگام  نمازسختی بیشتری به خود وارد می کرد به طوری که روی پنجه ها پا می ایستاند پاهای ایشان متورم شده بود ، آیه نازل شد : ما قرآن بر تو نازل نکردیم که خودت را هلاک کنی من شما را نفرستاده ام که خودت را نابود کنی یعنی پیغمبر چطور برای خلق دلسوزی می کند تا نفسش گرمتر شود تا بتواند افراد بیشتری را هدایت کند .خداوند رحمان ورحیم می فرماید : ما پیغمبری از جنس خودتان برای شما فرستاده ایم ملک نفرستاده ایم پیغمبری که از میان خودتان و هم زبان خودتان بر شما فرستاده ایم   . این انتخاب چند ویژگی دارد : درد امت درد ایشان بود، نمی توانست نابودی وگمراهی شماراببیند ، پیامبر برای اینکه شمارا هدایت کند مشقات و زحمات زیادی متحمل می شدند  ،رفعت ورحمت خاصی نسبت به مومنین داشتند  .

وی در رابطه با شعار امسال که یک نوع امتحان بزرگ می باشد که  از طرف  مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده ،  بیان داشت : اگر تولید ملی باهمت وپیگیری همگانی شتاب بگیرد بسیاری از مشکلات معیشتی مردم ومسائل اشتغال وسرمایه گذاری حل خواهد شد و آسیب های اجتماعی کاهش زیادی خواهد یافت و حمایت از کالای ایرانی امروزبرای بنده وشما برای کل آحاد مردم  یک امتحان است . حضرت آقا فرمودند : این بارروی سخن اصلی من با مردم است ، نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشیم .

تصاویر
  • برگزاری جلسه اخلاق  اداری و سبک زندگی در شرکت آبفا شهری استان سمنان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری