X
سنجش سرعت بازیابی اطلاعات و پایداری سرویس ها در جلسه پدافند غیر عامل

 سنجش سرعت بازیابی اطلاعات و پایداری سرویس ها در جلسه پدافند غیر عامل

جلسه پدافند غیر عامل شرکت آبفا استان کرمان با هدف سنجش سرعت بازیابی اطلاعات و پایداری سرویس ها برگزار شد.
یکشنبه، 25 آبان 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، محمد طاهری با تاکید بر نقش مهم حوزه فناوری اطلاعات گفت: ما باید سازمانی چابک ، پیشتاز و پیشرو برای آیندگان به ارمغان بگذاریم نه سازمانی که توانایی اداره امور خود را ندارد و دغدغه همه ما، اعتلای این شرکت است.
وی اظهارداشت : یکی از بخش هایی که می تواند شرکت را از خطرات مصون کند واحد فناوری اطلاعات است و این واحد باید با استفاده از ظرفیتهای خود انتظارات را برآورده کند و نگرانی ها و دغدغه های تمام واحدها را رفع کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان سازمان را به مثابه کشتی توصیف کرد و افزود: سازمان مانند کشتی است که چنانچه دچار تلاطم شود همه افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و باید با همکاری و همدلی برای حفظ آن تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه مربوط به فناوری پس از ادغام از تجربیات خوب دو مجموعه استفاده شده است و در مباحث ایمن سازی های این حوزه حمایتهای لازم انجام می شود و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا پس از استماع گزارش وضعیت خدمات رسانی و تجهیزات موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه پیشنهادات حاضر در جلسه، راهکارها و رهنمودهای لازم را جهت ارتقا کیفی امنیت پایدار و حفاظت از داده های موجود در سیستم انفورماتیک شرکت ارائه داد.

تصاویر
  • سنجش سرعت بازیابی اطلاعات و پایداری سرویس ها در جلسه پدافند غیر عامل
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری