X
مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

 رفع معارضات طرح آبرسانی به روستا‌های محمد آباد و بهارستان بویراحمد

مدیرعامل شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع معارضات پروژه آبرسانی به روستاهای محمدآباد و بهارستان چیتاب شهرستان بویراحمد خبر داد.
شنبه، 17 آبان 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع معارضات پروژه آبرسانی به روستاهای محمد آباد و بهارستان چیتاب خبر داد.

"فیض الله پاسره" افزود: این پروژه در سال ۱۳۹۷ از محل اعتبارات تعمیر، نگهداری و نگهداشت شبکه های آبرسانی شروع شده و قریب به ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیز صرف احداث یکباب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و اجرای ۳ کیلومتر لوله گذاری شده است.
وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای محمد آباد و بهارستان چیتاب که در راستای تقویت و افزایش کیفیت آب شرب بهداشتی اجرا شده قریب به ۹۰ خانوار از نعمت حیاتی آب شرب بهداشتی برخوردار شده اند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جا دارد از همکاری ساکنین و معتمدین روستای محمدآباد و از توصیه ها و رهنمودات حکیمانه نماینده ولی فقیه در استان، تدابیر امام جمعه و بخشدار چیتاب و از دستگاه قضائی استان بخصوص تصمیمات قاطع دکتر ملک حسینی دادستان و آقای تمدن معاون دادستانی مرکز استان که در راستای صیانت و حفاظت از بیت المال و مرتفع نمودن معارضات پروژه مورد نظر تلاش های وافری را به منصه ظهور گذارده و همینطور از تلاش های دفتر امور حقوقی شرکت آبفا استان که هماهنگی های کثیری را در راستای رفع معارضات با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی های مقامات و مسئولان اداری و معتمدین محلی رقم زدند صمیمانه تشکرو قدردانی نمائیم.
، پاسره بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک هزار و۶۴۰ روستا وجود دارد که شرکت آبفا به آنان خدمات رسانی می نماید.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری