X
پرورش تعلق سازمانی از راهبردهای اصلی شرکت آبفای کرمان است

 پرورش تعلق سازمانی از راهبردهای اصلی شرکت آبفای کرمان است

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با تأکید بر اینکه پرورش تعلق سازمانی از جمله راهبردهای اصلی این شرکت است، گفت: وقتی نیروی انسانی تعلق سازمانی داشته باشد و سازمان را متعلق به خود بداند، آن مجموعه جزء بهترین هاست.
یکشنبه، 13 مهر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، محمد طاهری در آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات این شرکت اظهارداشت: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر دستگاهی است و باید سازمان از ابتدای تشکیل تلاش کند بهترین نیروها را به خود جذب کند.

وی افزود: اگر از ابتدا نیروهای بدون تخصص و ناصواب جذب سازمان شوند باید 30 سال آنها را یدک کشید که در این صورت نباید انتظار تولید، چابکی و کارایی از آن سازمان داشت و در نهایت به شکست مجموعه منجر می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان ادامه داد: آموزش متناسب با شغل و پروراندن شخصیت سازمانی پاک، سالم، اسلامی و دارای تعلق سازمانی باید همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی سرنوشت و آینده کشور را رقم می زند خاطرنشان کرد: نباید دوران کارمندی بر مدار 2 سال سربازی یا به مثابه فردی زندانی که منتظر آزادیست بگذرد؛ فردی که منتظر فرار از محیط است از ابتدا با اهداف سازمان آشنا نشده و به دنبال اهداف سازمانی نیست.

وی با تأکید بر اینکه آموزش ها باید کاربردی و علمی باشند تصریح کرد: از سوی دیگر باید به این موضوع توجه کنیم که انسان فی نفسه برای خودش دارای شخصیت است.

این مقام مسئول افزود: نگاه ما به پست های سازمانی نباید برای اشغال کردن پست و بهره مندی از مزایای آن باشد  بلکه باید به خروجی، ارمغان و سودی که می توانیم در قالب آن پست داشته باشیم توجه کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان اظهارداشت: در نهایت توجه به این موارد، سازمان را به دستگاهی پیشرو تبدیل می کند.

وی یادآور شد: یکی از آرزوهای من به لحظه باخبر بودن از احوال شاغلان و بازنشستگان است تا در صورت لزوم برای کمک به همکار وارد عمل شویم.  

طاهری همچنین از تلاش های امور اداری طی6 ماه گذشته در تطبیق احکام سازمانی و صدور احکام جدید (به دنبال یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی) تقدیر کرد.

براساس این گزارش، در این آیین از خدمات اصغر شریف زاده و عباس سالاری تقدیر و مهدی اسدی به عنوان سرپرست جدید معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا استان کرمان منصوب شد.

 

تصاویر
  • پرورش تعلق سازمانی از راهبردهای اصلی شرکت آبفای کرمان است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری