مهندس رسول اکبری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پیام آبفا با بیان این خبر افزود : مراکز122 استان در سال گذشته پاسخگوی بیش از 277 هزار تماس مردمی بوده اند که این تعداد بطور متوسط روزانه بیش از 760 تماس از حوزه های مختلف شرکت را شامل میگردد .
وی در ادامه تشریح فعالیت های این مراکز افزود : 59 در صد از تماسهای برقرار شده مربوط به حوزه معاونت بهره برداری ، 39 درصد مربوط به حوزه خدمات مشترکین و اطلاع رسانی های مرتبط و مابقی تماس ها مربوط به سایر حوزه های شرکت از جمله شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و ... بوده است .
مهندس اکبری در خاتمه ؛ رعایت مفاد منشور حقوق شهروندی ، کاهش مراجعات حضوری ، افزایش رضایت مندی مشترکین ، کاهش هزینه های جاری شرکت همگام با سیاست اقتصاد مقاومتی را از نتایج حاصل از اطلاع رسانی و پیگیری های این مراکز عنوان نمود .