X
پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهار طاق بخش سیمکان شهرستان جهرم افتتاح شد
با حضور نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی؛

 پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهار طاق بخش سیمکان شهرستان جهرم افتتاح شد

طی مراسمی با حضور نماینده ی مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل شرکت آبفا فارس و جمعی از مسئولین محلی، پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهار طاق بخش سیمکان شهرستان جهرم وارد مدار بهره برداری شد.
شنبه، 04 مرداد 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، طی مراسمی با حضور محمد رضا رضایی کوچی رئیس کمسیون عمران و نماینده ی مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ، علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و مهدی شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم، جمعی از مسئولین محلی شهرستان جهرم و شورای اسلامی سیمکان، پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهار طاق بخش سیمکان شهرستان جهرم با صرف اعتباری بالغ بر 6/21 میلیارد ریال وارد مدار بهره برداری شد.

بنابراین گزارش در این مراسم رضایی نماینده ی مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که توفیقی حاصل شد تا امروز این پروژه ی آبرسانی که حاصل زحمات شبانه روزی سقایان مردم در امور آبفا شهرستان می باشد به ثمر بنشیند و مردم شریف روستاهای شرق چهارطاق از نعمت آب شرب گوارا برخوردار گردند.

وی با تقدیر از شرکت آبفا استان فارس ادامه داد: انصافا فعالیت های آبرسانی شرکت آبفا فارس که در شرایط کنونی یک تلاش انکار ناشدنی است را باید قدر دانست و مورد تقدیر قرار داد. امروز با گشایش این پروژه بخش چشمگیری از مشکلات ما در حوزه ی آب شرب در این منطقه برطرف گردید که از این بابت خداوند بزرگ را شاکریم.

رضایی در پایان خواستار تداوم اجرای طرح های آبرسانی در شهر ها و روستاهای شهرستان شد و در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات لازم قول پیگیری داد.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است در این مراسم و پیش از سخنان نماینده ی مردم  شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی ضمن شکرگزاری به مناسبت گشایش خدمتی دیگر از شرکت آبفا فارس در این خطه از استان، از افتتاح این پروژه ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: پروژه ای که امروز شاهد گشایش آن هستیم، شامل اجرای بیش از 6565 متر خط انتقال آبرسانی با استفاده از لوله های پلی اتیلن در سایز های 75 و 160 میلیمتر، اصلاح 4500 متر خط انتقال برق رسانی می باشد که با صرف اعتباری بالغ بر 6/21 میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی مناطق بهره مند از این طرح آبرسانی را روستاهای شرق چهارطاق واقع در بخش سیمکان شهرستان جهرم عنوان نمود و افزود: روستاهای دهقانان و دشت دال نیز از این پروژه ی آبرسانی بهره مند می گردند و روستاهای براک، آغان  و شاه نورالدین نیز مورد نیاز سنجی قرار گرفته و در صورت نیاز به این خط آبرسانی متصل خواهند شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم اجرای این پروژه و بهره برداری از آن، بر مردم بهره مند از مزایای آن مبارک باشد.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس حاکی است در حاشیه ی این آیین افتتاح طی جلسه ای در امور آبفا شهرستان جهرم و با حضور رضایی نماینده ی مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی ، بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا فارس ، شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم، اسماعیل شیروانی سرپرست امور آبفا شهرستان جهرم ، دهیار ها و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش سیمکان و جمعی دیگر از مسئولین محلی، وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان جهرم ، به ویژه بخش سیمکان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که رضایی کوچی نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص تأمین اعتبار لازم جهت اجرای طرح های جدید آبرسانی شهری و روستایی قول همکاری داد.

تصاویر
  • پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهار طاق بخش سیمکان شهرستان جهرم افتتاح شد
  • پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهار طاق بخش سیمکان شهرستان جهرم افتتاح شد
  • پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهار طاق بخش سیمکان شهرستان جهرم افتتاح شد
  • پروژه ی آبرسانی به روستاهای شرق چهار طاق بخش سیمکان شهرستان جهرم افتتاح شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری