X
ایستگاه پمپاژ شناور مخزن 2000 مترمکعبی شهر جوپار و محی آباد راه اندازی شد

 ایستگاه پمپاژ شناور مخزن 2000 مترمکعبی شهر جوپار و محی آباد راه اندازی شد

حذف هزینه های نگهداری الکتروپمپهای فشار قوی و کاهش هزینه های تعمیرات، کاهش هزینه برق، افزایش توان دبی ارسالی در صورت نیاز شهر و افزایش توان تولید از جمله مزایای اجرای این طرح می باشد.
شنبه، 28 تیر 1399 | Article Rating

با توجه به طول عمر ایستگاه پمپاژ آبفای شهر جوپار و محی آباد  و هزینه های تعمیرات و نگهداری دو دستگاه الکتروپمپ فشار قوی kw200 و زیادبودن هزینه های جاری و پوسیدگی کلکتورهای ورودی و خروجی ، به پیشنهاد مدیر واحد تولید امور آبفای کرمان طرح ساخت و راه اندازی ایستگاه پمپاژ شناور جوپار و محی آباد  با استفاده از دو دستگاه الکتروپمپ شناور kw 92 و 75 مطرح و پس از تائید از سوی معاونت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان عملیات اجرائی آغاز گردید و در مدت زمان 5 ماه با اجرای عملیات حفر و تجهیز دو حلقه چاهک به عمق 14 متر ، ایستگاه فوق با توان ارسال80لیتر بر ثانیه( و فشار کار 12 بار ) در مدار بهره برداری قرار گرفت .

   مدیر آبفا شهرستان کرمان در ادامه حذف هزینه های نگهداری الکتروپمپهای فشار قوی و کاهش هزینه های تعمیرات، کاهش هزینه برق،افزایش توان دبی ارسالی در صورت نیاز شهر و افزایش توان تولید را از جمله مزایای اجرای این طرح برشمرد.

شایان ذکر است، با بهره برداری از این ایستگاه مخزن 2000 متر مکعبی شهر جوپار به صورت کامل آبگیری و فشار شبکه شهر محی آباد می شود که این امر گذر از بحران تابستان را در پی خواهد داشت.

تصاویر
  • ایستگاه پمپاژ شناور مخزن 2000 مترمکعبی شهر جوپار و محی آباد راه اندازی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری