X

 بهره برداری از یک حلقه چاه آب شرب روستایی در شهرستان کازرون و تعویض الکترو پمپ و رفع اتفاقات تاسیسات چاه آبرسانی در شهر بیرم فارس

با بهره برداری از یک حلقه چاه آب شرب روستایی در بخش جره و بالاده کازرون و تعویض الکتروپمپ و رفع اتفاقات تأسیسات سر چاهی منابع تأمین آب شرب روستایی در شهر بیرم ، جمعی از مشترکین روستایی از مزایای آن منتفع گردیدند.
شنبه، 21 تیر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، با پیگیری های فریدون عباسی نماینده ی مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی و داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان کازرون، چاه جدید آب شرب روستای سرمشهد بخش جره و بالاده کازرون در مدار بهره برداری قرار گرفت. این پروژه شامل حفر ، تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه و اجرای خط انتقال با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال بوده است.

این گزارش حاکی است در اقدام دیگری در شهرستان لارستان ، پس از فعالیت های بی وقفه ی مأمورین رفع اتفاقات آب امور آبفا شهرستان لارستان، الکتروپمپ و تاسیسات سر چاهی چاه آب شرب مجتمع روستایی کریشکی شهر بیرم ، درکمترین زمان ممکن تعویض و بازسازی شد و کمبود آب ناشی از پدیده ی سوختگی چاه مذکور برطرف و آبرسانی به ده روستا و آبادی بخش مرکزی شهر بیرم به حالت معمول بازگشت.

گفتنی است مجتمع کریشکی شهر بیرم شامل 10 روستا و آبادی می باشد که اداره ی آبفا شهر بیرم با یک حلقه چاه و 15 کیلومتر خط انتقال و شبکه ی توزیع آبرسانی رسالت آبرسانی به مردم تحت پوشش این مجتمع را انجام می دهد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری