X
ارائه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب به مشترکین استان هرمزگان 
معاون امور مشترکین آبفا هرمزگان خبر داد؛

 ارائه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب به مشترکین استان هرمزگان 

معاون درآمد و امور مشترکین آبفا هرمزگان با اشاره به نقش موثر خدمات غیرحضوری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت از طریق سامانه ارتباطات مردمی 122 و سامانه خدمات الکترونیک خبر داد. 
دوشنبه، 26 خرداد 1399 | Article Rating

علی رضایی سردره افزود: شرکت آب و فاضلاب استان از طریق سامانه ارتباطی مردمی 122، بسترهای لازم برای ارایه خدمات غیر حضوری به مشترکین شهری و روستایی را فراهم کرده است.
وی گفت: مشترکان  می توانند با استفاده از این سامانه (122 – داخلی 4) بدون حضور در امور آب و فاضلاب، خدماتی نظیر؛ درخواست تقسیط حق انشعاب آب و فاضلاب، تقسیط آب بهاء، بررسی و پیگیری مراحل آگذاری انشعاب آب و فاضلاب، تغییر کاربری و ... را دریافت نمایند.
معاون امور مشترکین آبفا استان اظهار داشت: همچنین مشترکین می‌توانند از طریق پرتال شرکت به آدرس abfahormozgan.com  با ورود به سامانه خدمات الکترونیک (قسمت پایین سایت) و سامانه یکپارچه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب استان، نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری(شماره ملی) و رمز ورود اقدام کرده و از خدمات الکترونیکی بهره مند شوند. 
رضایی سردره با اشاره به ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان، بیان داشت: آزمایش کنتور، تعویض کنتور، تغییر مشخصات، پاسخ به استعلام، صدور قبض المثنی، صدور قبض تسویه حساب، درخواست اصلاح قبض، استعلام بدهی، فروش آب تانکری، تغییر مکان وسایل اندازه گیری(جابجایی کنتور) از جمله خدماتی است که مشترکین می‌توانند به صورت الکترونیکی از آن بهره‌مند شوند.
وي در پایان افزود: مشترکین می توانند با ارسال شماره مصرفی كنتور به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۲۲ با فرمت (شماره مصرفی * شماره اشتراک ۸ رقمی) نسبت به دریافت قبض قطعی خود بر اساس میزان مصرف اقدام نمایند كه صورت حساب قطعي از طریق پیامک به اطلاع آنان خواهد رسيد.

تصاویر
  • ارائه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب به مشترکین استان هرمزگان 
  • ارائه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب به مشترکین استان هرمزگان 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری