X
برگزاری اولین گردهمایی مسئولین روابط عمومی امور آبفا شهرستانهای مازندران در سال 99

 برگزاری اولین گردهمایی مسئولین روابط عمومی امور آبفا شهرستانهای مازندران در سال 99

اولین گردهمایی مسئولین روابط عمومی امور آبفا شهرستانهای استان مازندران در سال جدید پس از یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب برگزار شد.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مازندران، بهمن آذرمنش سرپرست روابط عمومی شرکت ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از عملکرد بهینه رابطین روابط عمومی آبفا شهرستانها اظهار داشت: سیاست وزارتخانه مبنی بر یکپارچگی شرکتها با هدف خدمات رسانی بهتر به مشترکین صورت گرفت، در همین راستا وظیفه رابطین روابط عمومی سنگین تر شده و تلاش مجاهدانه بیشتری می طلبد لذا باید در هر زمان و مکانی پاسخگوی مردم باشند.

وی پیشبرد اهداف سازمانی و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم را هدف نهایی روابط عمومی شرکت برشمرد و گفت: برای هفته صرفه جویی در مصرف آب (1 -7  تیر ماه) دستورالعملهایی آماده شده که ضروری است روابط عمومی های امور بر اساس این مهم به وظایف خود عمل کنند .

سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت ادامه داد: برنامه های مهمی مانند شناسایی مشترکین کم مصرف و تشویق آنان، بازدید از تاسیسات فاضلاب، سخنرانی ائمه جمعه در خطبه های پیش از نماز در خصوص اهمیت صرفه جویی در مصرف آب و .... برنامه ریزی شده که در این هفته اجرایی خواهد شد.

آذرمنش ضمن قدردانی از رابطین روابط عمومی در انعکاس اخبار و عملکرد شرکت در ایام شیوع گسترده ویروس کرونا خاطرنشان کرد: همکاران شرکت همچون مجاهدان گمنام خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس در برقرای آب این مایه حیات و بهداشت عمومی شبانه روزی تلاش کردند.

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه فصل گرم تابستان و گردشگر پذیر بودن مازندران افزود: همه ما باید با اطلاع رسانی مناسب و بهینه به ویژه در بحث صرفه جویی در مصرف آب در ایامی که با هجمه جمعیت شناور مواجه هستیم و تاسیسات تعبیه شده پاسخگوی جمعیت مسافر نیست از چالشهای احتمالی و تنشها جلوگیری کنیم.

در پایان این نشست از سه نفر از رابطین روابط عمومی آبفا شهرستانهای ساری ،قائمشهر و آمل که فعالیت بیشتری در انعکاس اخبار و عملکرد شرکت داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

تصاویر
  • برگزاری اولین گردهمایی مسئولین روابط عمومی امور آبفا شهرستانهای مازندران در سال 99
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری