X
انجام عملیات آزمایشی انتقال اضطراری آب از آب‌شیرین‌کن به بندرعباس
مدیرعامل آبفا هرمزگان خبر داد:

 انجام عملیات آزمایشی انتقال اضطراری آب از آب‌شیرین‌کن به بندرعباس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از انجام موفقیت آمیز مانور انتقال آب از آب‌شیرین‌کن یکصد هزار متر مکعبی به بندرعباس از خط اضطراری آبفا خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 13 خرداد 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، امین قصمی گفت: در پی انجام اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و به منظور جلوگیری از توقف تولید آبشیرینکن در این مدت، مانور انتقال آب از آبشیرین کن بندرعباس به شهرک های واقع در غرب بندرعباس، روستاهای  مسیر و محله های شمالی و غربی شهر بندرعباس برگزار که انتقال آب با موفقیت به مناطق مذکور انجام شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت فعلی تولید آبشیرین کن بندرعباس 40 هزار متر مکعب در شبانه روز است، افزود: خط انتقال آب از آبشیریکن به طول 33 کیلومتر در حال اجراست که با تکمیل آن و افزایش ظرفیت آب شیرینکن، بخشی از نیاز آبی بندرعباس از این محل تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در کنار خط مذکور، یک خط انتقال 900 میلی متری دیگر نیز وجود دارد که به عنوان خط اضطراری در زمان بحران و نیاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تست انتقال آب از محل آبشیرین کن نیز با موفقیت اجرا و به پایان رسید.

قصمی ابراز امیدواری کرد: امسال با افزایش ظرفیت آبشیرین کن بندرعباس و اتمام خط انتقال بتوان بخشی از آب مورد نیاز بندرعباس از این محل تامین کرد.

تصاویر
  • انجام عملیات آزمایشی انتقال اضطراری آب از آب‌شیرین‌کن به بندرعباس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری