X
روابط عمومي آبفاي استان همدان شايسته تقدير شناخته شد

 روابط عمومي آبفاي استان همدان شايسته تقدير شناخته شد

چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 | Article Rating

در همايشي که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي در استانداري همدان برگزارشد، مسؤول روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب شهري استان همدان شايسته تقدير شناخته شد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، مدير روابط عمومي استانداري همدان در اين همايش با بيان اينکه برنامه‌هايي با هم‌فکري هيئت رئيسه براي ارتقاي جايگاه روابط عمومي‌هاي استان در نظر گرفته‌ شده است اظهار کرد: يکي از شروط ارتقاي جايگاه روابط عمومي‌هاي استان همکاري و همراهي مديران روابط عمومي‌ دستگاه‌هاي اجرايي است.

اسداله رباني مهر با اشاره به اينکه توانمند‌سازي روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي و بخش خصوصي در دستور کار قرار خواهد گرفت تصريح کرد: از تاکيدات مهم استاندار همدان و هيئت رئيسه روابط عمومي‌هاي استان تعامل با رسانه‌ها و خانه مطبوعات است. 

مدير روابط عمومي استانداري همدان ادامه داد: به طور جد به دنبال اجرايي کردن‌ سند اطلاع‌رساني استان هستيم و يکي از معيارهاي ارزيابي روابط‌ عمومي‌هاي استان نيز ميزان اجراي اين سند بوده است.

وي با تأکيد بر اينکه سند اطلاع رساني يک ابتکار جدي و سازنده است خاطرنشان کرد: در سند اطلاع‌رساني همه مسائل ديده شده و ارزيابي نيز بر اساس بندهاي سند صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينکه روابط عمومي‌هاي استان همدان از فعالان کشور هستند گفت: ارتباط و تعامل خوبي بين روابط عمومي‌ها و رسانه‌ها وجود دارد.

در اين همايش به دنبال ارزيابي صورت گرفته با حضور استاندار همدان از مديران روابط عمومي ادارات و دستگاههاي اجرايي تقدير شد که در بخش دستگاه‌هاي خدمات رسان، مسؤول روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب شهري استان همدان شايسته تقدير شناخته شد.

 

تصاویر
  • روابط عمومي آبفاي استان همدان شايسته تقدير شناخته شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری