X

 اعضای جدید شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان انتخاب شدند

چهارمین دوره انتخابات اعضای شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برگزار و اعضای آن مشخص شدند.
یکشنبه، 26 فروردین 1397 | Article Rating


به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان خوزستان،، چهارمین انتخابات شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب استان با استقبال چشمگیر کارکنان و با حضور نماینده اداره کار و رفاه اجتماعی استان و ناظرین در  سالن همایشهای شرکت برگزار شد.

براساس این گزارش در این رای گیری چهار نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند. که به ترتیب آقایان مراد مهدی پور به عنوان رئیس ، بابک زنگنه به عنوان نایب رئیس، فردین مولایی به عنوان منشی و سیدشهرام مشعشعیان اصل خزانه دار و مسئول امور مالی به مدت 2 سال به عنوان اعضای اصلی و جدید شورای اسلامی کار شرکت آبفای استان خوزستان انتخاب و معرفی شدند و از سوی اداره تعاون کار و امور اجتماعی حکم آنها صادر شد.

همچنین آقایان منوچهر شریف پور، ضرغام  و کوزه ساز زاده  نیز به عنوان عضو علی‏البدل به مدت 2 سال به عنوان اعضای جدید  شورای اسلامی کار شرکت آبفا خوزستان انتخاب و معرفی شدند.

در ادامه این گزارش آمده است بر اساس احکام صادر شده از سوی اداره تعاون کار و امور اجتماعی آقای محمود شعبانی به عنوان نماینده مدیرعامل و عضو اصلی شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب خوزستان معرفی شد.

لازم به ذکر است شورای اسلامی کار به عنوان نمایندگان کارگران وظیفه دفاع از حقوق قانونی کارگران هر دستگاه را به عهده دارد.

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری