X
مشارکت خیرین در آبرسانی به روستاهای کهنوج

 مشارکت خیرین در آبرسانی به روستاهای کهنوج

با پیش قدمی امور آب و فاضلاب شهرستان کهنوج با شناسایی خیرین آبرسان و برگزاری جلسات، مذاکرات و بازدید های متعدد، برای اولین بار در کهنوج، پروژه آبرسانی به روستای ازلی با مشارکت خیرین آبرسان و امور آب و فاضلاب کهنوج انجام شد.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مدیر امور آبفای کهنوج با اشاره به اینکه شرایط پیچیده بخش آب کشور و محدودیت منابع برای آبرسانی به همه روستاها باعث شده برخی خیرین آستین بالا بزنند و علاوه بر ساخت مدارس، بیمارستان، مساجد و ... به زمینه‌ای جدید برای خدمت پا بگذارند در این مفهوم جدید خیرین با قبول هزینه های پروژه های آبرسانی به روستاها، مردم را از آب شرب بهداشتی، سالم و پایدار برخوردار می‌کنند.

حامد یوسف زاده بیان کرد: با توجه به ادغام شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی و گستردگی خدمات رسانی و همچنین کمبود منابع مالی شرکت، جهت همیاری با منابع مالی شرکت مهندسی آب و فاضلاب میطلبد مدیران امورات شهرستانها در مناطق محروم خیرین آبرسان را شناسایی کرده و پس از بازدید از مناطقی که لوله گذاری نشده است مخصوصا در روستاها و حاشیه شهرها که خود عامل ایجاد انشعاب خلاف در مجموعه می شود توسط خیرین آبرسان لوله و انشعاب خریداری، و توسط امورات شرکت آب و فاضلاب اجرا شود.

وی افزود: در این راستا امور آب و فاضلاب شهرستان کهنوج پیش قدم شده و با شناسایی خیرین آبرسان و برگزاری جلسات، مذاکرات و بازدید های متعدد، برای اولین بار در کهنوج، پروژه آبرسانی به روستای ازلی با مشارکت خیرین آبرسان و امور آب و فاضلاب کهنوج انجام شد .

مدیر امور آبفا کهنوج با بیان اینکه برای اجرای این پروژه توسط یکی از خیرین آبرسان ۴۰۰ متر لوله پلی اتلین ۶۳ به مبلغ سه ملیون و ۴۰۰ هزار تومان خریداری شد، افزود: بلافاصله اجرا لوله گذاری برای این پروژه توسط اداره آب و فاضلاب کهنوج انجام شد و مردم این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند .

حامد یوسف زاده با اعلام اینکه به میمنت ماه مبارک رمضان و پیگیری های صورت گرفته اولین انشعاب آب توسط خیر آبرسان خریداری و نصب شده است، گفت: خیرین آبرسان قول مساعد جهت خرید ده هزار متر لوله برای روستاهای کمتر توسعه یافته شهرستان در روزهای آینده را داده اند.

 لازم به ذکر است با ارتباط خوبی که بین یوسف زاده و خیرین آبرسان صورت گرفته تا چند روز آینده ۱۰۰ فقره انشعاب برای متقاضیانی که بدلیل فقر مالی انشعاب خلاف داشته توسط خیرین خریداری می شود که این اتفاق می تواند هم انشعابات خلاف را تبدیل به مجاز تبدیل کرده و هم کمک بزرگی است برای کسانی که وسع مالی کمتری برای خرید انشعاب دارند

گفتنی است استفاده از ظرفیت بالای خیرین باعث از میان بردن ریشه های فقر اجتماعی و بهره مندی همه مردم از آب آشامیدنی بهداشتی خواهد شد .

تصاویر
  • مشارکت خیرین در آبرسانی به روستاهای کهنوج
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری