X
ارسال قبوض آب بهاء مشترکین استان قزوین پیامکی می شود

 ارسال قبوض آب بهاء مشترکین استان قزوین پیامکی می شود

به گفته معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، ارسال قبوض آب بهاء مصرفی مشترکین شهری و روستایی بزودی به صورت ارسال پیامک در کل استان تکمیل می شود.
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، ناصر لامعی با اعلام این مطلب افزود: این طرح در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم از ابتدای مهرماه 98 در یکی از شهرهای استان به عنوان پایلوت آغاز و در حال تکمیل و تسری به کل استان بوده و علاوه بر کاهش هزینه های جاری مربوطه، با توجه به بحث شیوع کرونا، نیاز به مراجعه مامورین را نیز کاهش داده و خدمات غیر حضوری را توسعه می دهد.
وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح نیاز به همراهی عمومی است و لازم است مشترکین شناسه قبض قبلی خود را به شماره 100011122 پیامک کنند تا بانک اطلاعات مشترکین تکمیل شود.
لامعی تصریح کرد: با توجه به تغییر شماره های تماس مردم و نیز دلایلی چون جابجایی واحدهای دارای انشعاب، نیاز به اصلاح شماره های اعلامی قبلی بوده و به همین دلیل از مردم عزیز تقاضا داریم در این زمینه شرکت را یاری کنند.
وی در پایان همچنین از امکان فعلی دریافت قبض و پرداخت آن از کلیه درگاه های موجود و یا در سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به نشانی www.abfaqazvin.ir خبر داد و یادآور شد که با این اقدام علاوه بر استمرار خدمت آبرسانی و توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل در ارائه خدمات، به کنترل و مقابله با ویروس کرونا نیز کمک می شود.

#پرداخت_قبض_آب_استمرار_خدمت_است

تصاویر
  • ارسال قبوض آب بهاء مشترکین استان قزوین پیامکی می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری