X
پذیرش مقاله همکاران شرکت آبفای خراسان شمالی در هجدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران
پذیرفته شدن مقاله همکاران شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در هجدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران

 پذیرش مقاله همکاران شرکت آبفای خراسان شمالی در هجدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران

مقاله همکاران شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در هجدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران پذیرفته شد. این مقاله که با عنوان " آناليز شبكه هاي آبرساني در حال بهره برداري بمنظور تعيين ضرايب پيك تقاضاي آب (مطالعه موردي: شبكه آبرساني شهر بجنورد) " توسط علی بهمن و مرتضی فیروزه با همکاری دکتر غلامحسین اکبری استاد دانشکده مهندسی عمران دانشگاه بجنورد، نگاشته شده در هجدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران که در 16 و 17 بهمن ماه سال جاری در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران برگزار گردید، جهت ارائه بصورت شفاهی پذیرفته...
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، ارائه این مقاله توسط علی بهمن و پذیرش آن در این رویداد بزرگ ملی کاری ارزشمند و بیانگر جایگاه علمی کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی است.

گفتنی است هدف اصلی کنفرانس ارتقاء کیفیت و کاربردی نمودن تحقیقات و نتایج آن‌ها بوده ارائه آخرین دست‌آوردها در زمینه مهندسی هیدرولیک، بررسی و ارایه راهکارهای عملی برای نیازهای صنعت آب کشور، توجه به شاخص‌های توسعه پایدار و بررسی مسائل آب و محیط زیست، از دیگر اهداف هجدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران می باشد.

همچنین شایان ذکر است، علی بهمن از همکاران رسمی این شرکت و مهندس مرتضی فیروزه از پرسنل بخش خصوصی شاغل در این شرکت می باشند و بر اساس سمت علمی ارائه دهندگان، این مقاله در تولیدات علمی شرکت آب و فاضلاب در پایگاه استنادی کنفرانسهای کشور درج گردیده است.

تصاویر
  • پذیرش مقاله همکاران شرکت آبفای خراسان شمالی در هجدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری