X
اجرای طرح آبرسانی به 4 روستای ساحلی بخش رودبنه لاهیجان با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال
مدیرعامل ابفای گیلان اعلام کرد:

 اجرای طرح آبرسانی به 4 روستای ساحلی بخش رودبنه لاهیجان با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال

مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید از طرحهای آبرسانی شهرستان لاهیجان از اجرای طرح تامین آب آشامیدنی 4 روستای ساحلی بخش رودبنه لاهیجان با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال خبر داد.
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به 4 روستای ساحلی بخش رودبنه شهرستان لاهیجان اظهار داشت: این طرح با 36 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و با بهره برداری از آن 578 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.
وی در بازدید از عملیات لوله گذاری طرح آبرسانی به روستاهای سحرخیز محله، امیرآباد، جیرباغ و حسن بکنده لاهیجان گفت: برای آبرسانی به این خانوارهای روستایی 44 کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع اجرا می شود و این طرح در هفته دولت سال جاری وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان خاطرنشان کرد: منبع تامین آب شرب 4 روستای ساحلی لاهیجان، مجتمع بزرگ آبرسانی شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه است که 55 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز از محل صندوق توسعه ملی تأمین خواهد شد.
 

تصاویر
  • اجرای طرح آبرسانی به 4 روستای ساحلی بخش رودبنه لاهیجان با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری