X
1600 خانوار روستایی از 3 طرح آبرسانی روستایی شهرستان رشت بهره مند خواهند شد
مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید از طرحهای آبرسانی روستاها:

 1600 خانوار روستایی از 3 طرح آبرسانی روستایی شهرستان رشت بهره مند خواهند شد

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در بازدید از روستاهای شهرستان رشت اعلام کرد: 3 طرح آبرسانی روستایی شهرستان رشت، در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در بازدید از عملیات اجرایی 3 طرح آبرسانی روستایی رشت اظهار داشت: این طرحها 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال برای تکمیل عملیات اجرایی آبرسانی به 9 روستای سیاه صوفیان، اشمنانطالم، ویشکا، جیرسر ویشکا، یوسف آباد، خشت مسجد، فرشم، کالمرز و نواسطلخ اختصاص یافته است.
وی همچنین افزود: به منظور تامین آب آشامیدنی مناسب و مطلوب این روستاها با نیاز آبی 21 لیتر بر ثانیه، از ظرفیت تصفیه خانه بزرگ آب سنگر استفاده خواهد شد.
مدیرعامل آبفای گیلان حجم عملیاتی این طرح های آبرسانی را شامل اجرای 110 کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع، احداث 6 باب مخزن زمینی و هوایی در مجموع به حجم یکهزار و 200 مترمکعب، تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ و اتاق دیزل ژنراتور عنوان کرد.
به گفته حسینی؛ با بهره برداری از این 3 طرح آبرسانی در هفته دولت سالجاری، جمعیتی بالغ بر یکهزار و 600 خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.


 

تصاویر
  • 1600 خانوار روستایی از 3 طرح آبرسانی روستایی شهرستان رشت بهره مند خواهند شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری