X
برگزاری جلسه ستاد کرونا و یکپارچه سازی شرکت آبفای استان کرمان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور

 برگزاری جلسه ستاد کرونا و یکپارچه سازی شرکت آبفای استان کرمان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور

جلسه ستاد کرونا و اقدامات انجام یافته در خصوص یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بصورت ویدئوکنفرانس به ریاست حمیدرضا جانباز رئیس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 | Article Rating

در اين جلسه جانباز رئیس مجمع عمومی، معاونین شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاونین و مدیران ستادی شركت آب و فاضلاب استان کرمان در سالن کنفرانس شرکت حضور داشتند , جلسه ستاد کرونا و تشریح اقدامات انجام یافته با موضوعات منابع انسانی، پایداری، استمرار خدمات و اقتصاد به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل گردید.

در ابتداي اين جلسه محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شركت آبفا استان کرمان ، ضمن ارائه گزارش مصور از اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، در همان روزهای نخست جلسات ستادی با حضور معاونین و مدیران برگزار شد و اقدامات ایمنی از قبیل ضد عفونی نمودن ساختمان ها و فضاهای اداری، توزیع اقلام یک بار مصرف در بین کارکنان، تب سنجی مراجعه کنندگان و کارکنان،حذف اثر انگشت و جایگزینی آن با چهره نگاری ، دورکاری و شیفت بندی کارکنان و... انجام شد و خوشبختانه تا کنون در آبفا استان فردی به این بیماری مبتلا نشده است.

وی افزود: مسؤولان و پرسنل این شرکت از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون از هیچ تلاش و اقدامی برای خدمات رسانی بهینه به مردم استان دریغ نکرده اند.

طاهری در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز گفت: از زمان ادغام و یکپارچه شدن شرکت های آبفا و آبفار اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرفته و تاکنون بیش از 90 درصد انتصابات مدیران و روسای ادارت آبفا در استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن بسیاری از فعالیت های شرکت های آب و فاضلاب  به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود شرکت بایستی برنامه ریزی های لازم  برای تاب آوری و استمرار خدمات  انجام شود تا نحوه تعامل با مشترکین در قالب لزوم ارائه خدمات پایدار و افزایش تاب‌آوری با شرایط کرونا صورت پذیرد.

وی افزود: یکی از سخت ترین کارهای آبرسانی در استان کرمان  ،شهر کرمان می باشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا مصرف آب نیز زیاد شده و خوشبینیم با اتکای نیروی انسانی تاب آوری سیستم ارتقاء یابد.

جانباز در ادامه افزود: استان کرمان سال سختی در پیش رو دارد وکماکان در اکثر مناطق کمبود آب داریم باید کمک کنیم نیازهای اعتباری تامین شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور در پایان اظهار امیدواری کرد: در سایه یکپارچگی همه همکاران و با هم افزایی، شرایط ارائه خدمات مناسب تر به همه شهروندان فراهم شود.

تصاویر
  • برگزاری جلسه ستاد کرونا و یکپارچه سازی شرکت آبفای استان کرمان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری