X

 بازدید مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام از تاسیسات آبرسانی شهرستان هلیلان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از تأسیسات آبرسانی شهرستان هلیلان و روستاهای داجی وند، گاو دول و ورمله از توابع بخش زردلان بازدید و در جریان مشکلات و روند امور قرار گرفت.
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس تیموری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آب شرب شهرستان هلیلان و روستاهای داجی وند، گاو دول و ورمله  از توابع بخش زردلان   قرار گرفت و بر ارائه خدمات آبرسانی به روستاییان تأکید نمود و پیگیری در جهت وصول مطالبات را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان در این بازدید، با بیان اینکه تغییر در آگاهی ها و باورهای مردم در خصوص کمبود آب آشامیدنی و مصرف صحیح آب مستلزم  انجام اقدامات وسیع فرهنگی است، گفت: تغییر باور ها و نگرش های شهروندان در خصوص شیوه مصرف آب، رفع مشکلات کم آّبی و بهره مندی تمام روستاییان از نعمت آب بهداشتی و پایدار از جمله سیاست های شرکت آبفا است.

وی گفت: با شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز، تعویض کنتور های خراب، بازسازی و تعمیر تأسیسات فرسوده که شرکت آبفا به آن اقدام نموده است می توان به میزان قابل ملاحظه ای از هدر رفت آب جلوگیری کرد.

و از طرفی خوشبختانه با تجهیز کامل اکیپ عملیاتی و تعمیرات به موقع در حال حاضر زمان رفع حادثه بسیار کوتاه است و پیمانکاران ما بطور شبانه روزی آمادگی دارند هرگونه اتفاق را رفع نمایند و از طرفی با تجهیز غالب مخازن ذخیره به دستگاههای کنترل سطح از سرریز مخازن جلوگیری به عمل می آید.

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری