X
معرفی مدیران جدی آبفا تربت حیدریه، فریمان و گلبهار
از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد؛

 معرفی مدیران جدی آبفا تربت حیدریه، فریمان و گلبهار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو تربت حیدریه و مدیران امورهای تابعه فریمان و گلبهار در مراسمی با حضور فرمانداران این شهرستان ها معرفی شدند.
ﺳﻪشنبه، 16 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد صادق یوسفی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب تبصره دو  تربت حیدریه، موسی رضایی به عنوان مدیر امور فریمان و مصطفی محمدی را به عنوان مدیر جدید امور گلبهار معرفی و از خدمات علی رضوانی مدیر قبلی آبفا روستایی تربت حیدریه ، مرتضی اشراقی و حمیدرضا سلطانیان مدیران قبلی امورهای شهری و روستایی فریمان تقدیر کرد.
سید ابراهیم علوی همچنین به تشریح سیاست های وزارت نیرو در یک پارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی پرداخت و اظهار داشت: آبرسانی به شهرها و روستاها از منابع موازی ، کاهش سالانه اعتبارات عمرانی و تاثیر آن برخدمت رسانی وتسهیل امور روستاها ،  وزارت نیرو را برآن داشت تا با هدف انطباق شرایط موجود با سه محور یاد شده طرح یک پارچه سازی را اجرا کند.
وی افزود: قطار یک پارچه سازی اسفند 98 به خراسان رضوی رسید و تا کنون مدیران آب و فاضلاب 26 شهرستان معرفی شده اند.
وی اظهار امیدواری کرد: مدیران جدید با بهره گیری از ظرفیت منابع انسانی در اختیار و دیدگاه های مدیران محلی و فرمانداران شهرستان ، فونداسیون مستحکمی در راستای برنامه های ابلاغی و ارائه خدمات مستمر پایه ریزی کنند. 
در ادامه فرمانداران به بیان وضعیت منابع تولید و توزیع آب به ویژه در روستاها پرداختند ومدیران جدید و قبلی هم گزارش اقدامات انجام شده و برنامه های جدید خود را ارائه دادند. 
 

تصاویر
  • معرفی مدیران جدی آبفا تربت حیدریه، فریمان و گلبهار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری