X
قبوض آب در هرمزگان به صورت علي الحساب صادر شد
به دليل شيوع ويروس كرونا؛

 قبوض آب در هرمزگان به صورت علي الحساب صادر شد

مديرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: به دليل شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، قبوض دوره اول سال ۹۹ به صورت علي الحساب و براساس مصرف دوره مشابه سال قبل محاسبه شده است و تصور افزايش چند برابري آب بهاء و يا غيرواقعي بودن صورت حساب ها واقعيت ندارد.
ﺳﻪشنبه، 16 اردیبهشت 1399 | Article Rating

امين قصمي افزود: با توجه به لزوم کاهش مراجعات حضوری براي جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، صورت حساب آب بها بدون مراجعه ماموران قرائت كنتور و به شكل علي الحساب صادر شده كه  پس از بهبود شرايط فعلي و فراهم شدن امكان قرائت حضوري، در صورت پرداخت و مغایرت با مصرف واقعی (كه از طریق قرائت کنتور صورت مي گيرد)، قبوض صادر شده اصلاح خواهد شد.

وي افزود: مشترکین می توانند با ارسال شماره مصرفی كنتور به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۲۲ با فرمت (شماره مصرفی * شماره اشتراک ۸ رقمی) نسبت به دریافت قبض قطعی خود بر اساس میزان مصرف اقدام نمایند كه صورت حساب قطعي از طریق پیامک به اطلاع آنان خواهد رسيد. 

 مديرعامل آبفا استان يادآور شد؛ به منظور امكان استمرا ارائه خدمات آب و فاضلاب، صورتحساب آب بها دوره اول سال۹۹ برای مشترکيني که رقم کنتور خود را از طریق سامانه‌ مذكور اعلام نكردند، به صورت علي الحساب و بر مبنای مصرف دوره هاي قبل صادر شده است.

وي در پايان تصريح كرد: اين شركت همچنين تعامل و آمادگي لازم در دریافت اقساطي هزينه هاي انشعاب برای تمامی متقاضیان و قبوض آب بهای مشترکین غیرخانگی دارای مبالغ بالا را دارد.

پيش از اين، به دليل شیوع ویروس کرونا وزیر نیرو وعده همکاری با مشترکين برای پرداخت حق انشعاب و  قبوض آب و برق را داده بود.

تصاویر
  • قبوض آب در هرمزگان به صورت علي الحساب صادر شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری