X
دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره کتاب رضوی
طی پیامی از سوی مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان انجام شد؛

 دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره کتاب رضوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه های عمومی استان آغاز شده است، از عموم مردم برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.
ﺳﻪشنبه، 16 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: مردم فرهنگ دوست استان زنجان در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: ائمه اطهار همواره در اعصار مختلف تحت مخالفت و ظلم و ستم حاکان، بیشترین هدایت فرهنگی و فکری را در جوامع خود داشته اند، از همین جهت پرداختن به امر مطالعه و اندیشه ورزی باید به عنوان یک معیاری بسیار مهم برای شیعیان و پیروان آن امامان معصوم قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: تنوع کتاب ها در این جشنواره و به ویژه  توجه به قشر کودک و نوجوان قابل تحسین است و این جشنواره در افزایش سطح آگاهی و دانش افزایی جوانان و نوجوانان، نقش برجسته ای ایفا می کند.

وی در ادامه بیان داشت: شرت آب و فاضلاب در راستای اهداف فرهنگی خود دعوت می کند اهالی پایتخت شور و شعور حسینی با حضور گسترده خود در جشنواره  رضوی و مطالعه کتب مرتبط با این جشنواره، دین خود را  به ساحت مقدس  امام رضا(ع) ادا کنند.

تصاویر
  • دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره کتاب رضوی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری