X
بیش از 96 هزار تماس طی سال گذشته با سامانه 122 آبفای مازندران برقرار شد
رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آب و فاضلاب استان مازندران:

 بیش از 96 هزار تماس طی سال گذشته با سامانه 122 آبفای مازندران برقرار شد

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آب و فاضلاب شهری مازندران از برقراری 96 هزار تماس با سامانه 122 خبر داد و گفت: از این تعداد 47 هزار تماس، مفید و مرتبط با مسائل و مشکلات مربوط به شرکت بوده که اقدام اجرایی لازم انجام و 21 هزار مورد نیازمند راهنمایی بوده که توسط کارشناسان مرکز، ثبت و پاسخگویی صورت گرفت.
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مازندران، تیمور داداشی با اعلام خبر بالا افزود: بیشترین تماس های گرفته شده با مرکز  122،  مربوط به حوادث شبکه با 25 هزار مورد ، 10 هزار مورد مربوط به حوادث انشعابات و در حدود 9هزار تماس نیز مربوط به قطعی و یا کمبود فشار آب بوده است.

وی، نشتي يا خرابي فلکه -تعويض شير فلکه- نشت آب در پياده رو-کمبود فشار آب-  قطعي آب -ترکيدگي خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و ترکيدگي کنتور و... را از مهمترین موضوعات تماس گرفته شده عنوان و تصریح کرد: کارشناسان بخش پیگیری و رسیدگی به شکایات در سامانه 122 به درخواست هایی که نیاز به پیگیری دارند پاسخگویی و با رابط های 122 شهر مورد نظر به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه، آن را پیگیری و نتیجه را در سیستم ثبت نمایند.   

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آب و فاضلاب شهری مازندران، مجموع تماسهای گرفته شده مربوط به حوادث بخش فاضلاب را 412 مورد دانست .

داداشی، نظرسنجی از مشترکین را یکی از وظایف مهم کارشناسان این سامانه دانست و گفت:  در واحد نظرسنجی، روزانه از بین تماس هایی که در روزهای قبل برقرار می شود به صورت تصادفی 10درصد تماس ها انتخاب و با آنها تماس حاصل می شود که با توجه به استانداردهای نظرسنجی تلاش می شود با نگاهی برون سازمانی در  ارتقای خدمات به مشترکین به موفقیت دست یابیم.

وی، استفاده از فناوری روز، استفاده از ابزار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور شناساندن مرکز 122 به مردم برای تسهیل ارتباط، توسعه کمی و کیفی و انتقال خدمات قابل ارائه غیرحضوری در تمام زمینه ها، نظارت بر روند اقدامات و پیگیری ارائه خدمات تاحصول نتیجه و کسب بازخورد از مشتری به منظور افزایش سطح کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی و... را بخشی از الزامات و سیاستهای کلی این مرکز دانست و افزود: ارتقای خدمات با یکپارچه سازی شرکتهای آب وفاضلاب شهری و روستایی- نصب نرم افزار سامعه بر روی گوشی همراه برای مدیران امور (که تاکنون برای شهرهای چالوس و گلوگاه اجرایی شد)- ارائه خدمات 22 گانه مشترکین از طریق مرکز سامانه 122 و استفاده از سیستم GIS به منظور بررسی زمانی و مکانی و رفع حوادث ، بخشی از برنامه های آینده این مرکز می باشد.

تصاویر
  • بیش از 96 هزار تماس طی سال گذشته با سامانه 122 آبفای مازندران برقرار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری