X
گزارش اقدامات آبفای شیراز برای مقابله با ویروس سیاه قرن حاضر

 گزارش اقدامات آبفای شیراز برای مقابله با ویروس سیاه قرن حاضر

شرکت آب و فاضلاب شیراز همراه با استمرار خدمات‌رسانی به شهروندان برای مقابله با ویروس سیاه قرن حاضر اقدامات پیشگیرانه ای انجام داد که در ادامه گزارش آن به تفصیل آمده است.
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، از نخستین روزهای اعلام‌خطر و هشدار مسئولان بهداشتی درزمینهٔ شیوع ویروس کرونا و لزوم مقابله با همه‌گیری این ویروس، اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه مختلفی در سطح شرکت برای حفاظت و ایمنی کارکنان، حفظ کیفیت و بهداشت آب، حفاظت و پیشگیری از آلودگی تأسیسات و  پایداری و استمرار خدمات به مشترکان در سطح کالانشهر شیراز به‌صورت روزانه در حال انجام است.

چاپ و نصب برنوشته‌های آموزشی همراه با طراحی روش‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، در سطح شرکت و مناطق برای دسترسی  مراجعه‌کنندگان از اقدامات اولیه آبفا شیراز درزمینهٔ مقابله با کرونا ویروس بود.

درج مطالب آموزشی در خصوص کرونا ویروس در پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی شرکت توسط واحد روابط عمومی و  اطلاع‌رسانی‌های آموزشی در شبکه‌های اجتماعی، بخشی از اقدامات فرهنگی انجام‌شده درزمینهٔ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

همچنین به‌منظور پیشگیری و مقابله با کویید 19، تمامی اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی و دفاتر خدمات مشترکین که در ارتباط مستقیم با ارباب‌رجوع و مشترکان هستند؛ از نخستین روزهای اعلام‌خطر، به‌طور مستمر ضدعفونی می‌شود.آبدارخانه‌ها نیز از همان ابتدا به صورت تعطیل در آمد.

تهیه و توزیع روزانه و مستمر ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی‌کننده برای کارکنان شرکت، تهیه دستگاه تب‌سنج و پایش و اندازه‌گیری تب کارکنان و مراجعه‌کنندگان در هنگام ورود به شرکت از دیگر اقدامات آبفا شیراز برای مقابله با این ویروس مهلک است.

هم‌زمان با تمامی اقدامات انجام‌شده برای حفظ سلامت کارکنان و ارباب‌رجوع،  اقدامات پیشگیرانه مؤثری درزمینهٔ حفظ کیفیت و بهداشت آب و پایداری و استمرار خدمات شایسته و درخور آب و فاضلاب به مشترکان به‌صورت روزانه انجام می‌شود که پایش مستمر و حفظ میزان کلر باقیمانده در شبکه‌های توزیع آب ازجمله این اقدامات است.

پیگیری کلیه مصوبات صورت‌جلسه پیشگیری از بروز و شیوع ویروس کرونا،  لغو کلیه نشست‌ها، همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی از دیگر اقدامات انجام‌شده درزمینهٔ پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس در شرکت آب و فاضلاب شیراز است.

جاری‌سازی دورکاری در بخش‌های غیرعملیاتی صورت گرفته و انجام فعالیت‌ها با حداقل کارکنان پاسخگو (حضور یک‌سوم کارکنان و گاها دوسوم کارکنان غیرعملیاتی) در شرکت آب و فاضلاب شیراز اجرا می‌شود. در کنار این حداقل حضور کارکنان غیرعملیاتی، در بخش های عملیاتی با توجه به حساسیت امر خدمت‌رسانی ،همکاران به‌صورت نوبتی در شبانه‌روز به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

تصاویر
  • گزارش اقدامات آبفای شیراز برای مقابله با ویروس سیاه قرن حاضر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری