X
تشریح اقدامات آبفا برای کاهش هدررفت آب در میناب/افزایش اکیپ اتفاقات آب فاضلاب میناب برای تسریع در اصلاح شبکه های آب

 تشریح اقدامات آبفا برای کاهش هدررفت آب در میناب/افزایش اکیپ اتفاقات آب فاضلاب میناب برای تسریع در اصلاح شبکه های آب

مدیر آبفا میناب گفت: اقدامات اثر بخشي در راستاي کاهش هدر رفت آب طی فروردين ماه امسال در اين شهرستان انجام شده است.
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، مصطفی زائرپور افزود: به منظور بهبود خدمات و جلوگیری از هدر رفت آب، طرح اصلاح شبکه های آب روستایی در دستور کار آبفا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه؛ فرسودگی شبکه ها از دلايل عمده هدررفت آب است، گفت: پس از یکپارچه سازی شركت هاي  آب و فاضلاب شهری و روستایی، شناسایی شبکه های فرسوده در دستور کار قرار گرفته که بر اساس اولویت در حال اصلاح و بازسازی است.

مدیر آبفا میناب با بیان اینکه بیش از 70 درصد شبکه آب بخش های مرکزی، سندرک، توکهور و بندزرک فرسوده هستند، افزود: ماه گذشته علیرغم شیوع ویروس کرونا، طرح اصلاح و بازسازی شبکه ها با هدف ايجاد شبكه آبي پایدار استمرار داشته و در این مدت ۳۰۰ نقطه از شبکه توزيع آب مناطق مذکور اصلاح شد.

وی افزود: در ادامه طرح اصلاح و بازسازی شبکه ها، اقداماتی از جمله اجرای شبکه جدید زهوکی، تعمیر پمپ چاه های سرنی، تلنگ، رکن آباد، پل بصره و مجتمع تیاب، تجهیز و اضافه شدن یک حلقه چاه برای تامین آب مجتمع توکهور و آبرسانی سیار به روستای تمبک تا اتمام اصلاح شبکه اصلی انجام شده است.

زائرپور در پایان از افزایش اکیپ اتفاقات آب روستاها در میناب خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر در روستاها، دو اکیپ جدید به بخش اتفاقات اضافه شد تا روند اصلاح شبکه ها سرعت بیشتری بگیرد.

تصاویر
  • تشریح اقدامات آبفا برای کاهش هدررفت آب در میناب/افزایش اکیپ اتفاقات آب فاضلاب میناب برای تسریع در اصلاح شبکه های آب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری