X
دیدار مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران با ریاست دادگستری شهرستان پیشوا

 دیدار مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران با ریاست دادگستری شهرستان پیشوا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران به همراه تعدادی از مدیران با رئیس دادگستری شهرستان پیشوا دیدار و وضعیت پروژه‌های آبرسانی را تشریح کرد.
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران، در این نشست همچنین مدیر امور آبفا شهرستان پیشوا، مدیران دفاتر حراست، حقوقی و روابط عمومی شرکت نیز حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران در ابتدا این نشست با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان، از هماهنگی و همراهی مسئولین شهرستان پیشوا و به‌ویژه حوزه قضایی و دادگستری در پایدارسازی تأمین و توزیع آب شرب موردنیاز مردم شریف این شهرستان قدردانی نمود.

مهندس حمیدرضا نامداری در ادامه با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه خط انتقال آب تصفیه‌خانه هفتم تهران به پیشوا، خاطرنشان کرد: عملیات اتصال و انتقال آب سدماملو به شبکه آب‌رسانی پیشوا در حال اجراست و تا قبل از سال ۹۹ این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی شرکت لوله‌سازی با مشکلاتی در این بخش مواجهه شدیم و امیدواریم با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌زودی مردم شریف شهرستان پیشوا از نعمت آب سدماملو برخوردار شوند.

مهندس نامداری در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف آب در پیشوا تصریح کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و شستشوی دست، سطوح و منازل با سطحی از مصرف آب مشابه مصرف تابستان در پیشوا روبرو بودیم که خوشبختانه با اقدامات انجام‌شده شامل احیا و مهندسی مجدد چاه‌ها و افزایش توان تولید به میزان ۹۰ لیتر بر ثانیه و اصلاحات انجام‌شده در شبکه توزیع آب و تعویض و نصب شیر فشارشکن، مشکلی در امر تأمین و توزیع پایدار آب شرب در این شهرستان نداشته و هم‌اکنون تعداد چهار حلقه چاه در این شرایط پیک مصرف خاموش می‌باشند.

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران همچنین به انشعابات غیرمجاز آب در پیشوا اشاره کرد و افزود: انشعابات غیرمجاز علاوه بر تلفات آب به لحاظ کمی، ازنظر کیفی و بهداشتی نیز بسیار خطرناک هستند که می‌توانند باعث آلودگی و به خطر انداختن سلامتی مردم بشوند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران بابیان این مطلب که جمع‌آوری، شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز و قانونی نمودن انشعابات مربوطه در شهرستان پیشوا بسیار حائز اهمیت است، ابراز امیدواری کرد: پیگیر هستیم تا با هماهنگی با دادگستری و دادستانی شهرستان پیشوا در ایام مبارک ماه رمضان آن دسته از افرادی که به‌صورت خود اظهاری نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز اقدام نمایند شامل بخشودگی جرائم بشوند.

مهندس نامداری همچنین در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان پیشوا با اشاره به یکپارچه‌سازی خدمات آب‌رسانی و ادغام آبفای روستایی و شهری، خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی روستاهای اطراف و تأسیسات آب‌رسانی، افزایش ضریب امنیت این تأسیسات و حفاظت سایت‌های آب رسانی از حساسیت خاصی برخوردار است و در این زمینه خواستار مساعدت دادگستری و دادستانی هستیم.

در این دیدار رئیس دادگستری شهرستان پیشوا آسایش و آرامش مردم را مدیون همه دستگا های اجرایی و به‌ویژه شرکت آبفا برشمرد که درزمینهٔ تأمین آب و سلامت مردم به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌نمایند و همچنین از اجرای پروژه‌های آب‌رسانی انتقال آب تصفیه‌خانه هفتم ابراز رضایت کرد و جهت پیشرفت و تکمیل هرچه سریع‌تر آن اعلام همکاری نمود.

مقام عالی قوه قضائیه شهرستان پیشوا بابیان این مطلب که همه ادارات و نهادهای دولتی و خدمات رسان در قالب یک مجموعه و مکمل یکدیگر هستند، اظهار داشت: دادگستری شهرستان پیشوا به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم، آماده هرگونه همکاری و هماهنگی با شرکت آبفای جنوبغربی تهران می باشد.

تصاویر
  • دیدار مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران با ریاست دادگستری شهرستان پیشوا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری