X
رفع شکستگی خط انتقال آب 400 میلیمتری سوادکوه در سریع ترین زمان ممکن
با تلاش کارکنان آب وفاضلاب استان مازندران محقق شد؛

 رفع شکستگی خط انتقال آب 400 میلیمتری سوادکوه در سریع ترین زمان ممکن

مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به شکستگی خط انتقال آب 400 میلی متری در محدوده مرجانسر جاده دراسله سوادکوه طی روز گذشته که در اثر رانش زمین و تخریب جاده رخ داد، گفت: با تلاش اکیپهای عملیاتی شرکت و نیز مشارکت پرسنل راهداری شهرستان سوادکوه این شکستگی در سریع ترین زمان ممکن برطرف شد.
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفای استان مازندران، مهندس مجیدعبدالهی با اعلام خبر بالا افزود: به دلیل رانش زمین در محدوده مرجانسر جاده دراسله سوادکوه به طول تقریبی۵۰ متر، خط انتقال آب  ۴۰۰میلی متری چشمه های گلناب دره و دراسله به سوادکوه (زیراب وپل سفید) و سوادکوه شمالی(شیرگاه)، تخریب شد.

وی ادامه داد: در شرایطی کنونی جامعه و لزوم مردم به آب شرب سالم و بهداشتی، برای جلوگیری از قطع آب شرب ساکنانی که در مسیر این خط انتقال قرار دارند، تدابیر لازم از جمله استفاده از منابع تامین جایگزین در شهرهای زیراب و شیرگاه و نیز استقرار3  تانکر سیار آبرسانی در شهر زیراب و روستاهای مسیرخط انتقال تا شیرگاه  اندیشیده شد.

مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه شرایط دشوار منطقه و رانش زمین، آغاز عملیات ترمیم و رفع شکستگی را با سختی مواجه نمود، افزود: به محض مساعد شدن شرایط، عملیات رفع شکستگی خط انتقال مذکوربا تلاش اکیپهای عملیاتی امور سوادکوه، سوادکوه شمالی و قائمشهر و نیز مشارکت راهداری شهرستان سوادکوه آغاز و این شکستگی تا قبل از ساعت 22 ترمیم شد.

مهندس عبدالهی از همراهی مشترکین محترم شهرهای زیراب و شیرگاه در مدیریت مصرف و اجتناب از مصارف غیرضروری قدردانی کرد و اظهار داشت: با تعامل ساکنان این مناطق با کمترین چالش قطع آب در این مدت مواجه بودیم.

تصاویر
  • رفع شکستگی خط انتقال آب 400 میلیمتری سوادکوه در سریع ترین زمان ممکن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری