X
آبفای شیراز؛ پشت سنگر جبهه مقابله با ویروس کرونا

 آبفای شیراز؛ پشت سنگر جبهه مقابله با ویروس کرونا

فعالان گمنام عرصه سلامت، شاید بهترین عنوانی است که می‌توان به سقایان آب ارائه داد، اکنون که این فعالان در پشت سنگر مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا قرار دارند.
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، مدافعان سلامت و کادر درمان، ایثارگرانه و فداکارانه بنا به رسالتی که بر عهده داشتند، تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی به کار گرفتند. در کنار کادر درمان، شرکت‌های خدمات رسان برای کمک به پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا حضور پررنگی ایفا کردند که کمتر دیده شد. از پشت سنگران اصلی مقابله با کرونا ویروس که رسالت خطیر، حساس و سنگینی بر عهده‌دارند شرکت‌های آب و فاضلاب است.

 تأمین آب مطمئن و پایدار در شرایط شیوع ویروس کرونا، نقش محوری و حیاتی در کنترل این بیماری، فراهم نمودن زمینه پیشگیری از انتشار بیشتر آن و همچنین خدمات‌رسانی به دستگاه‌های مختلف به‌ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارد.

از زمان اعلام شیوع این ویروس مهلک شرکت آب و فاضلاب شیراز با تلاش، فداکاری و تدبیر علیرغم خطرات احتمالی و مشکلات مرتبط با این بیماری، بنا بر رسالت خود مبنی بر تأمین آب شرب سالم پشت سنگر جبهه مقابله با ویروس کرونا ایستاده است و تمامی همت خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شیراز به کار گرفته است.

اقدامات پیشگیرانه به‌طور مستمر با حفظ کیفیت و بهداشت آب، حفاظت و پیشگیری از آلودگی تأسیسات و پایداری و استمرار خدمات به مشترکان در آبفا شیراز روزانه در حال انجام است.

نگاهی به خدمات آبفا شیراز نشان می‌دهد که حرفه سقا گری از مصادیق ایثار و ازخودگذشتگی است که نقش مهمی  در سلامت جامعه ایفا می‌کند.

تصاویر
  • آبفای شیراز؛ پشت سنگر جبهه مقابله با ویروس کرونا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری