X
پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

 پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

مهندس تیموری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با انتشار پیامی ضمن تبریک این روز، از زحمات و خدمات صادقانه ی همکاران شرکت آب و فاضلاب استان قدردانی کرد.
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی ایلام در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این کاری که شما «کارگران» برای توسعه و پیشرفت کشور می کنید، این یک عبادت قطعی است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت آب و فاضلاب را به گردش در می آورند و کار را بعنوان عبادت سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.

امروز به فضل خداوند متعال و نظر و عنایت حضرت بقیه‌ا...الاعظم(ارواحنا فداه) جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی، مخصوصا در عرصه آب و فاضلاب، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده‌اند که حاصل آن بهره مندی 100درصد شهرهای  و روستا های استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و برخوداری بیش از 60 درصد جامعه شهری استان از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب است.

بی‌شک بخش وسیعی از این دستاوردها، مرهون هوشیاری، کوشش، تلاش و قناعت کارگران، مدیران و مهندسانی متعهدی است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، مسیر تعالی هر چه بیشتر استان را هموار می‌نمایند.

اینجانب ضمن تبریک روز کارگر به همه همکارانم در شرکت آب و فاضلاب از سعی و کوشش همه عزیزانی که درجبهه تلاش و سازندگی فعالیت می نمایند صمیمانه قدر دانی نموده و  از درگاه خداوند متعال، توفیق روز افزون توام با موفقیت برای شما عزیزان خواستارم.

تصاویر
  • پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری