X
اجرای طرح ضربتی قطع انشعابات غیر مجاز شهرستان شهریار

 اجرای طرح ضربتی قطع انشعابات غیر مجاز شهرستان شهریار

در نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران با دادستان شهرستان شهریار، اجرای طرح ضربتی قطع انشعابات غیر مجاز و تشدید برخورد با خاطیان در شهرستان شهریار مطرح شد.
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 | Article Rating

در این نشست مدیرعامل آبفای غرب استان تهران، با ترسیم محدوده و منابع تامین آب شرب اظهار داشت: تنها منبع تامین کننده آب شرب شهرستان شهریار، صرفا چاه و منابع زیرزمینی بوده که  با توجه به رشد جمعیت و توسعه شهر بویژه باغ ویلاها بعضا مشکلاتی را در تامین مواجه می کند.

مهدی اکبریان در ادامه گفت: از معضلات مهم آبفا، متاسفانه انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان شهریار بوده که همواره بخش مهمی از آب شرب تولیدی و مورد نیاز شهروندان برای مصارف غیر ضروری  باغات صرف شده که نیازمند حمایت دستگاه قضایی می باشد.

در این جلسه دادستان شهرستان شهریار بیان داشت : دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان انشعابات غیر مجاز برای مصارف باغات و یا باغ ویلا حمایت می کند.

عسگری پور در ادامه ضمن تا کید بر عمل مجرمانه بهره برداری غیر مجاز از تاسیسات آب  افزود: شرکت آب و فاضلاب  طرح کلی مقابله با برخورد و جمع آوری انشعابات غیر مجاز را تدوین کرده و سپس با حضور عوامل قضایی، انتظامی و با همکاری سایر ادارت نسبت به جمع آوری آن در سطح شهرستان شهریار اقدام شود.

در پایان، محسن احمدی مدیر امور آب و فاضلاب شهریار گزارشی کامل از اقدامات انجام شده در خصوص برخورد با انشعابات غیرمجاز ارائه داد.

تصاویر
  • اجرای طرح ضربتی قطع انشعابات غیر مجاز شهرستان شهریار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری