X
آغاز روند فعالیت های عمرانی در آبفای منطقه چهار

 آغاز روند فعالیت های عمرانی در آبفای منطقه چهار

در راستای آغاز فعالیت های عمرانی و بهره برداری در شرکت، نشستی در مورخ ۹۹/۲/۸ با حضور مدیریت عامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آبفای منطقه چهار در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد، مدیریت عامل ضمن تاکید بر ادامه انجام روند پروژه ها در شرکت  خواستار پیگیری مستمر و هفتگی معاونین از ناظرین و پیمانکاران مربوطه شد.
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 | Article Rating

 به گزارش روابط عمومی، خلج کامرانی در این نشست به حفظ و صیانت از نیروی انسانی و رعایت ایمنی و بهداشت فردی توسط کلیه عوامل در شرکت با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا در ماه های آتی و لزوم خدمات رسانی بی وقفه به مشترکین و رعایت و نظارت بر کارگاه های اجرایی در سطح منطقه اشاره نمود.

وی همچنین، بحث مدیریت دانش و انتقال آن به آیندگان را از اقدامات مهم در شرکت برشمرد و افزود: مستند سازی از فعالیت های انجام شده در پروژه ها از اولویت های کاری سال ۹۹ می باشد و ایجاد برنامه هماهنگ می بایست توسط واحد روابط عمومی و HSE با هماهنگی کلیه حوزه ها صورت پذیرد.

در ادامه، کامرانی از اقدامات موثر و مهمی که توسط کمیته پیشگیری در شرکت انجام شد خصوصا واحد HSE، امور اداری و روابط عمومی تشکر و قدردانی به عمل آورد.

تصاویر
  • آغاز روند فعالیت های عمرانی در آبفای منطقه چهار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری